Σε συνέχεια παλιότερης παρέμβασής μου σχετικά με τη μοριοδότηση των μαθητών της Κισάμου αξίζει να σημειώσω τα εξής.
Δευτέρα 14/09/2020 ο Υφυπουργός Παιδείας ανακοινώνει ότι το αίτημα των μαθητών Κισάμου και Καντάνου για επιπλέον μοριοδότηση λόγω των έκτακτων συνθηκών έγινε αποδεκτό.
Αναμφίβολα, είναι ένα γεγονός το οποίο κάνει πολύ χαρούμενους τους μαθητές και τους γονείς τους, οι οποίοι πάλεψαν για έχει θετική καταλήξει το όλο θέμα ενώ παράλληλα, ικανοποιεί και όλους εμάς που σταθήκαμε στο πλευρό τους για να αναγνωριστεί από την πολιτεία το δίκαιο αίτημα τους.
Είμαι χαρούμενος που ανοίγουν τα σχολεία στην ώρα τους γιατί αυτό είναι σημαντικό για τα παιδιά και για την κοινωνία, αλλά δυστυχώς ανοίγουν ανοχύρωτα μπροστά σ' ένα δεύτερο κύμα πανδημίας, με την παγκόσμια πρωτοτυπία ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις να αυξάνεται αντί να μειώνεται.
Δεν επιθυμώ να σχολιάσω τα διάφορα ειρωνικά που ειπώθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την μοριοδότηση αλλά ούτε για τους ιερείς μας την ημέρα του αγιασμού αλλά θα σταθώ σε ένα κομμάτι του λόγου του Σεβασμιότατου Μητροπολίτης μας, ο οποίος τόνισε:.
''H Παιδεία είναι υπόθεση Πολιτισμού..... και τα σχολεία εργαλεία Παιδείας και Πολιτισμού''
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν ο κ.Υφυπουργός και λοιποί σχολιαστές συμμερίζονται αυτήν την άποψη!
Συμμερίζεται την αγωνία και το δίκαιο αίτημα των κατοίκων της τοπικής κοινότητας Έλους ώστε το σχολείο να ξανά χαρακτηριστεί δυσπρόσιτο και να το συμπεριλάβει στο ΦΕΚ που ετοιμάζεται για την μοριοδότηση?
Είναι ευχαριστημένος με το φιάσκο όσον αφορά τις μάσκες και τα παγουρίνια?
Είναι ικανοποιημένος στην δεύτερη θητεία του στο υπουργείο με τις ελλείψεις καθηγητών και δασκάλων?
Πως αισθάνεται που μια μέρα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς σύλλογοι γονέων δημοσιεύουν επιστολές με ελλείψεις και παράπονα?
Είναι σωστό ειδικά εν μέσω πανδημίας αλλά και για εκπαιδευτικούς λόγους να στοιβάζονται από 20 έως 28 μαθητές στο ίδιο τμήμα?
Είναι περήφανος για τα ναυτικά κοντέινερ που έστειλε ως εργαστήρια στο ΕΠΑΛ Κισάμου αλλά μετά την κατακραυγή κατέληξαν αποθήκες?
Έχοντας θητεύσει, ως εκπαιδευτικός, στην ανώτατη πανεπιστημιακή βαθμίδα είναι ευχαριστημένος με τις εξαγγελίες Μητσοτάκη στην ΔΕΘ για την Παιδεία ,γιατί εγώ δεν άκουσα σχεδόν τίποτα...και ελπίζω στον προϋπολογισμό να επανορθώσουν το λάθος τους.
Συμμερίζεται τις φωνές της τοπικής κοινωνίας σχετικά με τα ιστορικά κτήρια στον λόφο Καστέλι ή η αποστολή του είναι άλλη?
Μην πανηγυρίζετε λοιπόν για το αυτονόητο ή που κάνατε πράξη κάποιες από τις εξαγγελίες σας στην περίπτωση των προκάτ αιθουσών στην Κίσαμο γιατί υπάρχουν πολλά σοβαρά καθημερινά προβλήματα που θα έπρεπε να έχουν λυθεί και πολύ πιο πιεστικά που ακόμα δεν έχουν καν δρομολογηθεί...
Για άλλη μια φορά φαίνεται η προχειρότητα και η απαξίωση στους γονείς αλλά και στους μαθητές. Ένα κράτος ανέτοιμο και χωρίς σχεδιασμό, με μάσκες για γίγαντες, παγούρια για νάνους και οι κυβερνητικές προτεραιότητες να μην συμπεριλαμβάνουν το δημόσιο σχολείο του μέλλοντος!
Με τιμή
Μιχάλης Χαιρετάκης
Γεν.Γραμματέας ΕΒΕΧ
Δευτέρα 14/09/2020 ο Υφυπουργός Παιδείας ανακοινώνει ότι το αίτημα των μαθητών Κισάμου και Καντάνου για επιπλέον μοριοδότηση λόγω των έκτακτων συνθηκών έγινε αποδεκτό.
Αναμφίβολα, είναι ένα γεγονός το οποίο κάνει πολύ χαρούμενους τους μαθητές και τους γονείς τους, οι οποίοι πάλεψαν για έχει θετική καταλήξει το όλο θέμα ενώ παράλληλα, ικανοποιεί και όλους εμάς που σταθήκαμε στο πλευρό τους για να αναγνωριστεί από την πολιτεία το δίκαιο αίτημα τους.
Είμαι χαρούμενος που ανοίγουν τα σχολεία στην ώρα τους γιατί αυτό είναι σημαντικό για τα παιδιά και για την κοινωνία, αλλά δυστυχώς ανοίγουν ανοχύρωτα μπροστά σ' ένα δεύτερο κύμα πανδημίας, με την παγκόσμια πρωτοτυπία ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις να αυξάνεται αντί να μειώνεται.
Δεν επιθυμώ να σχολιάσω τα διάφορα ειρωνικά που ειπώθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την μοριοδότηση αλλά ούτε για τους ιερείς μας την ημέρα του αγιασμού αλλά θα σταθώ σε ένα κομμάτι του λόγου του Σεβασμιότατου Μητροπολίτης μας, ο οποίος τόνισε:.
''H Παιδεία είναι υπόθεση Πολιτισμού..... και τα σχολεία εργαλεία Παιδείας και Πολιτισμού''
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν ο κ.Υφυπουργός και λοιποί σχολιαστές συμμερίζονται αυτήν την άποψη!
Συμμερίζεται την αγωνία και το δίκαιο αίτημα των κατοίκων της τοπικής κοινότητας Έλους ώστε το σχολείο να ξανά χαρακτηριστεί δυσπρόσιτο και να το συμπεριλάβει στο ΦΕΚ που ετοιμάζεται για την μοριοδότηση?
Είναι ευχαριστημένος με το φιάσκο όσον αφορά τις μάσκες και τα παγουρίνια?
Είναι ικανοποιημένος στην δεύτερη θητεία του στο υπουργείο με τις ελλείψεις καθηγητών και δασκάλων?
Πως αισθάνεται που μια μέρα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς σύλλογοι γονέων δημοσιεύουν επιστολές με ελλείψεις και παράπονα?
Είναι σωστό ειδικά εν μέσω πανδημίας αλλά και για εκπαιδευτικούς λόγους να στοιβάζονται από 20 έως 28 μαθητές στο ίδιο τμήμα?
Είναι περήφανος για τα ναυτικά κοντέινερ που έστειλε ως εργαστήρια στο ΕΠΑΛ Κισάμου αλλά μετά την κατακραυγή κατέληξαν αποθήκες?
Έχοντας θητεύσει, ως εκπαιδευτικός, στην ανώτατη πανεπιστημιακή βαθμίδα είναι ευχαριστημένος με τις εξαγγελίες Μητσοτάκη στην ΔΕΘ για την Παιδεία ,γιατί εγώ δεν άκουσα σχεδόν τίποτα...και ελπίζω στον προϋπολογισμό να επανορθώσουν το λάθος τους.
Συμμερίζεται τις φωνές της τοπικής κοινωνίας σχετικά με τα ιστορικά κτήρια στον λόφο Καστέλι ή η αποστολή του είναι άλλη?
Μην πανηγυρίζετε λοιπόν για το αυτονόητο ή που κάνατε πράξη κάποιες από τις εξαγγελίες σας στην περίπτωση των προκάτ αιθουσών στην Κίσαμο γιατί υπάρχουν πολλά σοβαρά καθημερινά προβλήματα που θα έπρεπε να έχουν λυθεί και πολύ πιο πιεστικά που ακόμα δεν έχουν καν δρομολογηθεί...
Για άλλη μια φορά φαίνεται η προχειρότητα και η απαξίωση στους γονείς αλλά και στους μαθητές. Ένα κράτος ανέτοιμο και χωρίς σχεδιασμό, με μάσκες για γίγαντες, παγούρια για νάνους και οι κυβερνητικές προτεραιότητες να μην συμπεριλαμβάνουν το δημόσιο σχολείο του μέλλοντος!
Με τιμή
Μιχάλης Χαιρετάκης
Γεν.Γραμματέας ΕΒΕΧ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.