Για την εγκατάσταση και υπογειοποίηση του καλωδίου για την ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Πελοπόννησο έκλεισε από σήμερα και για τρεις μήνες το ένα ρεύμα του ΒΟΑΚ, από τον Γαλατά μέχρι τον Πλατανιά.
Έτσι όλοι όσοι γυρίζουν από Χανιά προς Κίσαμο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν την παλιά εθνική ως το Κολυμβάρι... φυσικά η περιφέρεια που έδωσε την άδεια θα έπρεπε να είχε φτιάξει τον δρόμο (εδώ γελάνε όλοι ενώ θα έπρεπε να κλαίμε με τα χάλια μας) που είναι και αυτός άθλιος.
Φανταστείτε λοιπόν τι έχει να γίνει όταν κλείσει και ο δρόμος από Κολυμβάρι ως και Νοπήγεια απο που θα ερχόμαστε ή από θα πηγαίνουμε στην Χώρα, αφού η παλαιά οδός από Καλυδωνία ως και Κολένι είναι για τρακτέρ και μάλιστα με ερπύστριες....εκτός βέβαια κι αν δεν τον κλείσουν όλο το δρόμο και θα πηγαινοερχόμαστε από το ένα ρεύμα...
Φυσικά ακόμα δεν μάθαμε τα ανταποδοτικά οφέλη της Κισάμου από αυτήν την διασύνδεση που θα έπρεπε να ήταν αρκετά... αν φυσικά τα διεκδικήσαμε...αλλά όπως βλέπω μας έχουν γραμμένους όλοι.
Έτσι όλοι όσοι γυρίζουν από Χανιά προς Κίσαμο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν την παλιά εθνική ως το Κολυμβάρι... φυσικά η περιφέρεια που έδωσε την άδεια θα έπρεπε να είχε φτιάξει τον δρόμο (εδώ γελάνε όλοι ενώ θα έπρεπε να κλαίμε με τα χάλια μας) που είναι και αυτός άθλιος.
Φανταστείτε λοιπόν τι έχει να γίνει όταν κλείσει και ο δρόμος από Κολυμβάρι ως και Νοπήγεια απο που θα ερχόμαστε ή από θα πηγαίνουμε στην Χώρα, αφού η παλαιά οδός από Καλυδωνία ως και Κολένι είναι για τρακτέρ και μάλιστα με ερπύστριες....εκτός βέβαια κι αν δεν τον κλείσουν όλο το δρόμο και θα πηγαινοερχόμαστε από το ένα ρεύμα...
Φυσικά ακόμα δεν μάθαμε τα ανταποδοτικά οφέλη της Κισάμου από αυτήν την διασύνδεση που θα έπρεπε να ήταν αρκετά... αν φυσικά τα διεκδικήσαμε...αλλά όπως βλέπω μας έχουν γραμμένους όλοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.