Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.

Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019

ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΓΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΡΑ

Απόψε στο δημοτικό συμβούλιο στις 19.00 και προ ημερησίας θα συζητηθεί το θέμα των Λυκείων Κισάμου, που αυτήν την στιγμή είναι και το καυτότερο θέμα και χρειάζεται να βρεθεί άμεσα λύση για το που θα στεγαστούν οι μαθητές του ΕΠΑΛ όσο και του ΓΕΛ, μετά και την γνωμάτευση οτι τα Λύκεια είναι ακατάλληλα. 
Κανείς δεν παίζει με την ζωή των παιδιών ειδικά όταν ξέρουμε οτι βρισκόμαστε σε σεισμογενή περιοχή και κάθε λεπτό μπορεί να έχουμε ένα σεισμό όπως και και του Νοεμβρίου. 
Πάντως οι διευθυντές των σχολείων αύριο θα βρίσκονται στα γραφεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα Χανιά μαζί με τους αρμόδιους αντιδημάρχους για να βρουν την καλύτερη όσο και συντομότερη λύση στέγασης των παιδιών. 
Το πρωί απόγευμα σχολείο ξαναγυρίζει στην Κίσαμο μετά και από το 1975 και μάλλον εκεί θα καταλήξουν για το ΓΕΛ, το ΕΠΑΛ που έχει υποχρεωτικά εργαστήρια μάλλον η καλύτερη λύση είναι η μεταφορά των μαθητών στον Ταυρωνίτη. Η περίπτωση των κοντέινερ βέβαια δεν θα πρέπει να αποκλειστεί αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει πρώτα να βρεθεί ο κατάλληλος χώρος και αμφιβάλλω αν ο δήμος έχει ακόμα στην κατοχή του μεγάλα οικόπεδα. 
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι η ευκαιρία μας να βγάλουμε με τον δευτεροβάθμιο έλεγχο το σχολείο τελείως ακατάλληλο και να φτιάξουμε ένα νέο Λύκειο που θα είναι με τις σημερινές προδιαγραφές με άδειες και με υπαρκτές μελέτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: