Με άντληση των ορυκτελαίων που βρίσκονται στο “SKYLARK” σημαίας PALAU, το οποίο στις 11 Φεβρουαρίου ακινητοποιήθηκε στον κόλπο της Κισσάμου, εξαιτίας μηχανικής βλάβης και σήμερα βρίσκεται στην είσοδο του λιμανιού δεμένο, θα προχωρήσουν οι αρχές.
Να θυμηθούμε την σύντομη ιστορία του:
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Λιβύη με προορισμό την Τουρκία, παρουσίασε βλάβη και εγκαταλείφθηκε στην τύχη του από τον Τούρκο πλοιοκτήτη του.... με 5μελές πλήρωμα, ουκρανικής και γεωργιανής καταγωγής. Μετά και την απότομη κλίση που πήρε πριν από ένα μήνα οι αρχές προχώρησαν πρώτα στην άντληση των καυσίμων του και σήμερα στα λάδια. Πληροφορίες λένε ότι έχει αγοραστεί και λίαν συντόμως θα μας αφήσει για κανένα διαλυτήριο....
Πάντως ευκαιρία παίρνουμε να πούμε οτι στις προγραμματικές δηλώσεις του ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκης για την Ναυτιλία και την Λιμενική πολιτική υποσχέθηκε
Εκσυγχρονισμός και βελτίωση των λιμενικών υποδομών.
Μόχλευση χρηματοδότησης με κινητοποίηση δημοσίων, ιδιωτικών και κοινοτικών πόρων.
Εξορθολογισμός του συστήματος των δημοσίων φορέων και δομών που ασχολούνται με τα λιμάνια.
Να θυμηθούμε την σύντομη ιστορία του:
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Λιβύη με προορισμό την Τουρκία, παρουσίασε βλάβη και εγκαταλείφθηκε στην τύχη του από τον Τούρκο πλοιοκτήτη του.... με 5μελές πλήρωμα, ουκρανικής και γεωργιανής καταγωγής. Μετά και την απότομη κλίση που πήρε πριν από ένα μήνα οι αρχές προχώρησαν πρώτα στην άντληση των καυσίμων του και σήμερα στα λάδια. Πληροφορίες λένε ότι έχει αγοραστεί και λίαν συντόμως θα μας αφήσει για κανένα διαλυτήριο....
Πάντως ευκαιρία παίρνουμε να πούμε οτι στις προγραμματικές δηλώσεις του ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκης για την Ναυτιλία και την Λιμενική πολιτική υποσχέθηκε
Εκσυγχρονισμός και βελτίωση των λιμενικών υποδομών.
Μόχλευση χρηματοδότησης με κινητοποίηση δημοσίων, ιδιωτικών και κοινοτικών πόρων.
Εξορθολογισμός του συστήματος των δημοσίων φορέων και δομών που ασχολούνται με τα λιμάνια.
Αυτό το τελευταίο ίσως σώσει και το δικό μας λιμάνι από την αδιαφορία κάποιων και φυσικά να τολμήσουν να βάλουν υπεύθυνους σε κάθε λιμάνι, ανθρώπους που βλέπουν και ζουν καθημερινά τα προβλήματα του. Φυσικά μιλάω πρώτιστα για το λιμάνι μου που ενώ διαθέτει την μεγαλύτερη κίνηση σε σχέση με τ' άλλα μικρά λιμάνια του Νομού, πάνω από 4.000 άτομα ημερησίως ταξιδεύουν με τα ημερόπλοια, εντούτοις είναι απο απόψεως υποδομών το χειρότερο. Όσα ρεπορτάζ και να γίνουν για τις ελλείψεις του, όσο και αν οι δημοτικές αρχές πιέσουν για εύρεση λύσεων, οι ιθύνοντες που βρίσκονται μακρυά από το λιμάνι αδιαφορούν....
6η μέρα και δεν υπάρχει φωτισμός από την είσοδο του Λιμανιού ως και την προβλήτα.
Το νερό που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία των πλοίων πάει στη θάλασσα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.