Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019 με πολλά προβλήματα, λόγω δυσλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η πρώτη φάση των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφών/μετεγγραφών μαθητών /-τριών σε ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. για το σχολικό έτος 2019-2020. Για τους μαθητές που δεν πραγματοποίησαν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/μετεγγραφής ξεκινά την Τρίτη 25 Ιουνίου η δεύτερη φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων που θα διαρκέσει έως και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019. Η διαδικασία των ηλεκτρονικών αιτήσεων ξεκίνησε από το σχολικό έτος 2017-18 για τα ΕΠΑ.Λ. και από το σχολικό έτος 2018-19 για τα ΓΕ.Λ. και είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-eggrafes.minedu.gov.gr από τους κηδεμόνες στην περίπτωση των ανήλικων μαθητών ή από τους ίδιους στην περίπτωση ενήλικων μαθητών. Για την είσοδο στην εφαρμογή e-eggrafes, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί taxis του αιτούντος. Κατά την υποβολή της αίτησης καταχωρίζονται απαραίτητα μεταξύ άλλων και 
Το e-mail το μητρώνυμο και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου του κηδεμόνα
Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/-τριας (αναγράφεται στον έλεγχο προόδου ή ζητείται από το σχολείο προέλευσης).
Οι κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών που υπέβαλλαν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/μετεγγραφής θα πρέπει να παρουσιασθούν με εκτυπωμένο το αποδεικτικό της ηλεκτρονικής αίτησης στο σχολείο εγγραφής/μετεγγραφής για την οριστικοποίηση της διαδικασίας στις ακόλουθες ημερομηνίες:
για τους μαθητές/μαθήτριες που υπέβαλλαν αίτηση  εγγραφής/μετεγγραφής σε ΕΠΑ.Λ. από 20-28 Ιουνίου 2019 οι αιτούντες της πρώτης φάσης και από 1 έως και 5 Ιουλίου οι αιτούντες της δεύτερης φάσης. 
για τους μαθητές/μαθήτριες που υπέβαλλαν αίτηση  εγγραφής/μετεγγραφής σε ΓΕ.Λ.  μέχρι και τις 11 Σεπτεμβρίου 2019 και για τις δύο φάσεις. 
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείτε με το ΕΠΑ.Λ Κισσάμου (τηλ. 2822022275).
Ζουριδάκης Νεκτάριος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.