Χθες το πρωί ο κ. Σαντορινιός μαζί με τον υπουργό Εσωτερικών κ. Χαρίτση ανακοίνωσαν ότι από το πρόγραμμα "ΦιλόΔημος ΙΙ", με αρχικό προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ, θα γίνουν μελέτες σε όλα τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία, που θα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα εκπόνησης masterplan για τα λιμάνια εθνικής σημασίας, τη δυνατότητα εκπόνησης προγραμμάτων έργων ανάπτυξης λιμένων για τα λιμάνια μείζονος σημασίας, αλλά και την εκπόνηση μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τα λιμάνια τοπικής σημασίας, με την ελάχιστη δυνατή γραφειοκρατία.
- Στον Δήμο μας που τα τελευταία χρόνια η πολυδιαφημισμένη Δυτική Πύλη εισόδου έχει εξαφανιστεί και τα μόνα έργα που γίνονται σε αυτό το λιμάνι είναι ότι περισσέψει από τ άλλα (πίσσα, κανένα στέγαστρο, καμιά λάμπα κλπ) αποτελούσε πάντα προεκλογικό παιχνίδι όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και περιφερειακό. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει εκφρασθεί η σκέψη σε πολυδιαφημισμένες εκδηλώσεις στο Δημαρχείο μας ότι.... το λιμάνι μας θα συνδεθεί με λιμάνια της Δυτικής Μεσογείου και της Αδριατικής το ταχύτερο δυνατό (1995). Η χωροταξική μελέτη του προχωράει κανονικά μιας και έχει ανατεθεί στο Λιμενικό ταμείο Ν.Χανίων. (2002). Σχεδιάζεται να γίνει πόλος έλξης των τουριστών (ευτυχώς που έχουμε τον Χινόπουλο λέω εγώ) και δεύτερη πύλη εισόδου για το νομό (2004), ως και την περίφημη μελέτη Ρογκάν (ποια μελέτη θα μου πείτε) που μας έκανε να αισθανθούμε στην αρχή πολύ υπερήφανοι, με την μαρίνα, τους υπέροχους κυματοθραύστες, τις αποθήκες, τους χώροι αναψυχής, αλλά αποδείχτηκε ότι ήταν μια καλή έκθεση ιδεών. (2006).
Τελικά δεν έγινε τίποτα, ούτε θα γίνει, αν δεν αναλάβει η νέα δημοτική αρχή αυτή που θα προκύψει από τον Μάιο την υποχρέωση να δημιουργήσει ένα δικό της Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και να μην είναι εξαρτημένη από του Νομού που μάλιστα είμαστε και δίχως τοπική εκπροσώπηση. (πρωτάκουστο το δεύτερο λιμάνι στο νομό να μην έχει φωνή)
Κλείνω με τα λόγια του υπουργού .....Έχουμε όραμα τα λιμάνια μας να πρωταγωνιστήσουν στην επόμενη μέρα της χώρας, να γίνουν όχι μόνο βιώσιμα, αλλά και να ενισχυθούν λειτουργικά προκειμένου να βοηθήσουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας μας. Γιατί τα λιμάνια είναι αυτά που θα συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του τουρισμού, στη βελτίωση της ακτοπλοΐας, στη βελτίωση της ναυτιλίας. Φιλοδοξούμε τα λιμάνια να γίνουν πυρήνες ανταγωνιστικός και καινοτομίας αλλά και κύτταρο ζωής».
και συμπληρώνω ....από τα 20.000.000Ε κάτι θα μας πετάξουν και μας.... πίσσα, πίσσα, πίσσα και πούπουλα.
- Στον Δήμο μας που τα τελευταία χρόνια η πολυδιαφημισμένη Δυτική Πύλη εισόδου έχει εξαφανιστεί και τα μόνα έργα που γίνονται σε αυτό το λιμάνι είναι ότι περισσέψει από τ άλλα (πίσσα, κανένα στέγαστρο, καμιά λάμπα κλπ) αποτελούσε πάντα προεκλογικό παιχνίδι όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και περιφερειακό. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει εκφρασθεί η σκέψη σε πολυδιαφημισμένες εκδηλώσεις στο Δημαρχείο μας ότι.... το λιμάνι μας θα συνδεθεί με λιμάνια της Δυτικής Μεσογείου και της Αδριατικής το ταχύτερο δυνατό (1995). Η χωροταξική μελέτη του προχωράει κανονικά μιας και έχει ανατεθεί στο Λιμενικό ταμείο Ν.Χανίων. (2002). Σχεδιάζεται να γίνει πόλος έλξης των τουριστών (ευτυχώς που έχουμε τον Χινόπουλο λέω εγώ) και δεύτερη πύλη εισόδου για το νομό (2004), ως και την περίφημη μελέτη Ρογκάν (ποια μελέτη θα μου πείτε) που μας έκανε να αισθανθούμε στην αρχή πολύ υπερήφανοι, με την μαρίνα, τους υπέροχους κυματοθραύστες, τις αποθήκες, τους χώροι αναψυχής, αλλά αποδείχτηκε ότι ήταν μια καλή έκθεση ιδεών. (2006).
Τελικά δεν έγινε τίποτα, ούτε θα γίνει, αν δεν αναλάβει η νέα δημοτική αρχή αυτή που θα προκύψει από τον Μάιο την υποχρέωση να δημιουργήσει ένα δικό της Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και να μην είναι εξαρτημένη από του Νομού που μάλιστα είμαστε και δίχως τοπική εκπροσώπηση. (πρωτάκουστο το δεύτερο λιμάνι στο νομό να μην έχει φωνή)
Κλείνω με τα λόγια του υπουργού .....Έχουμε όραμα τα λιμάνια μας να πρωταγωνιστήσουν στην επόμενη μέρα της χώρας, να γίνουν όχι μόνο βιώσιμα, αλλά και να ενισχυθούν λειτουργικά προκειμένου να βοηθήσουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας μας. Γιατί τα λιμάνια είναι αυτά που θα συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του τουρισμού, στη βελτίωση της ακτοπλοΐας, στη βελτίωση της ναυτιλίας. Φιλοδοξούμε τα λιμάνια να γίνουν πυρήνες ανταγωνιστικός και καινοτομίας αλλά και κύτταρο ζωής».
και συμπληρώνω ....από τα 20.000.000Ε κάτι θα μας πετάξουν και μας.... πίσσα, πίσσα, πίσσα και πούπουλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.