Παρουσιάστηκε η μελέτη του νέου ΒΟΑ Κρήτης απο τον διευθύνων σύμβουλο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, Φώτη Καζάση, ο οποίος στην ομιλία του τόνισε οτι «με τη βοήθεια του υπουργείου Υποδομών και της Περιφέρειας ολοκληρώσαμε μία πολύ σημαντική μελέτη που προτείνει την τεχνική λύση για το κομμάτι Χανιά-Άγιος Νικόλαος. Είναι μία σημαντική ημέρα».
Μάλιστα μια σημαντική μέρα για την Κρήτη, όχι όμως και για την Κίσαμο, που πάλι είναι εκτός πλάνων, κι ας λένε τα προεκλογικά στόματα άλλα. Κρίμα βέβαια που οι πρώτες περιοχές σε τουρισμό, Ελαφονησι-Μπάλος-Φαλάσαρνα είναι πάντα εκτός, κρίμα που ενώ καθημερινά περιφέρεια και κράτος διαφημίζουν τουρισμό όλο το χρόνο μας αποκλείουν απο τον οδικό χάρτη της Κρήτης, κρίμα που μας θεωρούν μια "αμελητέα μερίδα", και τέλος είναι κρίμα μας να μην έχουμε τα κότσια να διεκδικήσουμε τα απαραίτητα.
Είμαι σίγουρος οτι στα επόμενα 200 χρόνια ίσως αποκτήσουμε αυτά που μας ανήκουν και ένα μεγάλο μέρος απο μας πληρώνει για να έχει τα στοιχειώδη.
Υ.Σ Μην ξεχάσετε να φτιάξετε το κομμάτι μετά το Βενζινάδικο του Χατζηδάκη γιατί πάλι έχει αρχίζει να βουλιάζει.
Μάλιστα μια σημαντική μέρα για την Κρήτη, όχι όμως και για την Κίσαμο, που πάλι είναι εκτός πλάνων, κι ας λένε τα προεκλογικά στόματα άλλα. Κρίμα βέβαια που οι πρώτες περιοχές σε τουρισμό, Ελαφονησι-Μπάλος-Φαλάσαρνα είναι πάντα εκτός, κρίμα που ενώ καθημερινά περιφέρεια και κράτος διαφημίζουν τουρισμό όλο το χρόνο μας αποκλείουν απο τον οδικό χάρτη της Κρήτης, κρίμα που μας θεωρούν μια "αμελητέα μερίδα", και τέλος είναι κρίμα μας να μην έχουμε τα κότσια να διεκδικήσουμε τα απαραίτητα.
Είμαι σίγουρος οτι στα επόμενα 200 χρόνια ίσως αποκτήσουμε αυτά που μας ανήκουν και ένα μεγάλο μέρος απο μας πληρώνει για να έχει τα στοιχειώδη.
Υ.Σ Μην ξεχάσετε να φτιάξετε το κομμάτι μετά το Βενζινάδικο του Χατζηδάκη γιατί πάλι έχει αρχίζει να βουλιάζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.