......Μαζί το καλύτερο για τον τόπο μας".
Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,
Λίγες μέρες πριν, μαζί με μια ομάδα 154 επιχειρηματιών, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα με στόχο τη δημιουργία των προϋποθέσεων για την προστασία και την ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Ο δρόμος προς τις εκλογές του επιμελητηρίου Χανίων αποτέλεσε ένα όμορφο ταξίδι συναναστροφής με εκατοντάδες επιχειρηματίες του νομού, με ανθρώπους που ούτως ή άλλως ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή μαζί τους. Βιώσαμε για ακόμη μια φορά την αγωνία τους, τα προβλήματα που ταλανίζουν το χώρο, επιβεβαιώσαμε την ανάγκη τους, αλλά κυρίως την ελπίδα τους, για αλλαγή.
Αυτή η αλλαγή όμως, δεν θα ‘ρθει ούτε από τον καναπέ, ούτε θε είναι ουρανοκατέβατη. Γι’ αυτή την αλλαγή που όλοι επιζητούμε, χρειάζεται δουλειά, στρατηγικό σχέδιο, αποφασιστικότητα.
Τολμήσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα και νιώσαμε από την πρώτη στιγμή, όλους εσάς να μας δίνετε δύναμη για τη συνέχεια, να συμπορεύεστε μαζί μας, να γίνεστε συμμέτοχοι αυτής της προσπάθειας.
Πιστεύω στην ομάδα, πιστεύω στην ενότητα, πιστεύω στη δυναμική και τις δυνατότητες των ανθρώπων. Ο χρόνος που απαιτείται για το επιμελητήριο υπάρχει και με τους κατάλληλους συνεργάτες μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Άλλωστε, δεν επιδιώκω το «one man show», αλλά αντιθέτως τη σύνθεση μέσα από στρατηγικές συνεργασίες. Γι’ αυτό θέλω και διεκδικώ ένα επιμελητήριο ανοιχτό στην κοινωνία, ένα επιμελητήριο που θα αγκαλιάζει όλους τους επιχειρηματίες, ένα επιμελητήριο ζωντανό κύτταρο της οικονομίας του τόπου.
Ο προγραμματισμός μας στηρίζεται σε κάποιους βασικούς άξονες, αδιαπραγμάτευτους, ρεαλιστικούς και εφικτούς:
1) Προστασία της τοπικής οικονομίας,
Οφείλουμε να θωρακίσουμε την τοπική οικονομία και επιχειρηματικότητα σε όλο το νομό. Αυτό θα επιτευχθεί καταρχήν, με την άμεση και συνεχή συνεργασία με όλους τους θεσμούς που άπτονται του ζητήματος. Πάταξη του λαθρεμπορίου, χτίσιμο νοοτροπίας προτίμησης και στήριξης των τοπικών καταστημάτων, συνεργασία με φορείς με σκοπό την πρόληψη, αλλά και τη «θεραπεία» του προβλήματος. Το θλιβερό λουκέτο πρέπει να εκλείψει από τα Χανιά.
2) Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας σε κάθε γειτονιά.
Μέσα από στοχευμένες δράσεις ενισχύουμε την τοπική επιχειρηματικότητα, διεκδικούμε στοχευμένα πακέτα ΕΣΠΑ, μέσω της διαρκούς διαβούλευσης με φορείς εξασφαλίζουμε την ομαλή επιχειρηματικότητα, αποκτούμε και δημιουργούμε «ζωντανούς» εμπορικούς δρόμους, κλπ.
3) Μεγαλύτερη Ανακύκλωση του χρήματος εντός του νομού μας,
Είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική αγορά σε ποιότητα και ποσότητα, ώστε να δοθεί το κατάλληλο κίνητρο των αγορών εντός του νομού.
4) Αύξηση των Εισροών από τον τουρισμό,
Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η προώθηση του τουριστικού προϊόντος αποτελεί βασική προτεραιότητα για την άνθηση και ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Μέσα από εξειδικευμένη έρευνα σε αγορές στόχους, την σωστή προβολή των Χανίων (to the point) σε παγκόσμιο επίπεδο και τη συνεργασία – συμφωνία με κορυφαίους tour operators και οργανισμούς, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για την επίτευξη των στόχων μας: αύξηση των αριθμών, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αύξηση των εσόδων, ώθηση σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, κλπ.
5) Αύξηση των Εισροών από τις εξαγωγές
Στόχος μας να βρεθούν τα προϊόντα της χανιώτικης γης σε κάθε ράφι του εξωτερικού. Η αναβάθμιση της ποιότητας και η προώθηση των PL προϊόντων οφείλει να είναι σε πρώτο πλάνο. Το επιμελητήριο μπορεί και πρέπει να αποτελέσει το μηχανισμό, που θα εξασφαλίσει στους παραγωγούς τη δυνατότητα της διάθεσης των προϊόντων τους στις αγορές στόχους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από στρατηγικές συμφωνίες και με τη σφραγίδα του επιμελητηρίου. Πάμε στις αγορές, δεν περιμένουμε να έρθουν.
6) Branding
Στόχος μας είναι να κάνουμε τα Χανιά «brand name», να χτίσουμε πάνω στην υπεραξία του ονόματος, να κερδίσουμε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Αμερικής. Το branding εξασφαλίζει «ανοιχτές πόρτες», υπεραξία και μαζικά οφέλη σε όλο το φάσμα του οικονομικού κύκλου.
Αυτές είναι ορισμένες προϋποθέσεις και συνθήκες του συμβολαίου μας με την Χανιώτικη κοινωνία και επιχειρηματικότητα. Ο νομός Χανίων πρέπει να γίνει πρότυπο ανάπτυξης και Κέντρο Επιχειρηματικότητας.
Στις 11, 12 και 13 του Δεκέμβρη ψηφίζουμε την αλλαγή. Στις 14 τα πράγματα αλλάζουν.
Σας καλώ να δώσουμε τα χέρια και να πράξουμε Μαζί το καλύτερο για τον τόπο μας. Από τη Γαύδο μέχρι τα Χανιά, από την Κίσαμο μέχρι τον Αποκόρωνα, από την Κάντανο και Σέλινο μέχρι τον Πλατανιά, στέλνουμε μήνυμα προόδου και ανάπτυξης!
Σας ευχαριστώ,
Αντώνης Ροκάκης
Επικεφαλής του συνδυασμού «Ενωμένοι Επιχειρηματίες» για τις εκλογές του ΕΒΕ Χανίων
Υ.Γ.: Όταν θέλουμε και επιδιώκουμε την προοδευτική αλλαγή, οφείλουμε να ξεκινάμε πρώτα από τον εαυτό μας. Ως εκ τούτου, ο συνδυασμός «Ενωμένοι Επιχειρηματίες» δεν θα τυπώσει κανένα προεκλογικό φυλλάδιο, σεβόμενος το περιβάλλον. Τα έξοδα ωστόσο που θα κάναμε για την εκτύπωση του φυλλαδίου, θα διατεθούν για τις ανάγκες του Παραστήματος Προστασίας Παιδιών και Νέων Χανίων.
Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,
Λίγες μέρες πριν, μαζί με μια ομάδα 154 επιχειρηματιών, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα με στόχο τη δημιουργία των προϋποθέσεων για την προστασία και την ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Ο δρόμος προς τις εκλογές του επιμελητηρίου Χανίων αποτέλεσε ένα όμορφο ταξίδι συναναστροφής με εκατοντάδες επιχειρηματίες του νομού, με ανθρώπους που ούτως ή άλλως ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή μαζί τους. Βιώσαμε για ακόμη μια φορά την αγωνία τους, τα προβλήματα που ταλανίζουν το χώρο, επιβεβαιώσαμε την ανάγκη τους, αλλά κυρίως την ελπίδα τους, για αλλαγή.
Αυτή η αλλαγή όμως, δεν θα ‘ρθει ούτε από τον καναπέ, ούτε θε είναι ουρανοκατέβατη. Γι’ αυτή την αλλαγή που όλοι επιζητούμε, χρειάζεται δουλειά, στρατηγικό σχέδιο, αποφασιστικότητα.
Τολμήσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα και νιώσαμε από την πρώτη στιγμή, όλους εσάς να μας δίνετε δύναμη για τη συνέχεια, να συμπορεύεστε μαζί μας, να γίνεστε συμμέτοχοι αυτής της προσπάθειας.
Πιστεύω στην ομάδα, πιστεύω στην ενότητα, πιστεύω στη δυναμική και τις δυνατότητες των ανθρώπων. Ο χρόνος που απαιτείται για το επιμελητήριο υπάρχει και με τους κατάλληλους συνεργάτες μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Άλλωστε, δεν επιδιώκω το «one man show», αλλά αντιθέτως τη σύνθεση μέσα από στρατηγικές συνεργασίες. Γι’ αυτό θέλω και διεκδικώ ένα επιμελητήριο ανοιχτό στην κοινωνία, ένα επιμελητήριο που θα αγκαλιάζει όλους τους επιχειρηματίες, ένα επιμελητήριο ζωντανό κύτταρο της οικονομίας του τόπου.
Ο προγραμματισμός μας στηρίζεται σε κάποιους βασικούς άξονες, αδιαπραγμάτευτους, ρεαλιστικούς και εφικτούς:
1) Προστασία της τοπικής οικονομίας,
Οφείλουμε να θωρακίσουμε την τοπική οικονομία και επιχειρηματικότητα σε όλο το νομό. Αυτό θα επιτευχθεί καταρχήν, με την άμεση και συνεχή συνεργασία με όλους τους θεσμούς που άπτονται του ζητήματος. Πάταξη του λαθρεμπορίου, χτίσιμο νοοτροπίας προτίμησης και στήριξης των τοπικών καταστημάτων, συνεργασία με φορείς με σκοπό την πρόληψη, αλλά και τη «θεραπεία» του προβλήματος. Το θλιβερό λουκέτο πρέπει να εκλείψει από τα Χανιά.
2) Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας σε κάθε γειτονιά.
Μέσα από στοχευμένες δράσεις ενισχύουμε την τοπική επιχειρηματικότητα, διεκδικούμε στοχευμένα πακέτα ΕΣΠΑ, μέσω της διαρκούς διαβούλευσης με φορείς εξασφαλίζουμε την ομαλή επιχειρηματικότητα, αποκτούμε και δημιουργούμε «ζωντανούς» εμπορικούς δρόμους, κλπ.
3) Μεγαλύτερη Ανακύκλωση του χρήματος εντός του νομού μας,
Είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική αγορά σε ποιότητα και ποσότητα, ώστε να δοθεί το κατάλληλο κίνητρο των αγορών εντός του νομού.
4) Αύξηση των Εισροών από τον τουρισμό,
Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η προώθηση του τουριστικού προϊόντος αποτελεί βασική προτεραιότητα για την άνθηση και ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Μέσα από εξειδικευμένη έρευνα σε αγορές στόχους, την σωστή προβολή των Χανίων (to the point) σε παγκόσμιο επίπεδο και τη συνεργασία – συμφωνία με κορυφαίους tour operators και οργανισμούς, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για την επίτευξη των στόχων μας: αύξηση των αριθμών, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αύξηση των εσόδων, ώθηση σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, κλπ.
5) Αύξηση των Εισροών από τις εξαγωγές
Στόχος μας να βρεθούν τα προϊόντα της χανιώτικης γης σε κάθε ράφι του εξωτερικού. Η αναβάθμιση της ποιότητας και η προώθηση των PL προϊόντων οφείλει να είναι σε πρώτο πλάνο. Το επιμελητήριο μπορεί και πρέπει να αποτελέσει το μηχανισμό, που θα εξασφαλίσει στους παραγωγούς τη δυνατότητα της διάθεσης των προϊόντων τους στις αγορές στόχους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από στρατηγικές συμφωνίες και με τη σφραγίδα του επιμελητηρίου. Πάμε στις αγορές, δεν περιμένουμε να έρθουν.
6) Branding
Στόχος μας είναι να κάνουμε τα Χανιά «brand name», να χτίσουμε πάνω στην υπεραξία του ονόματος, να κερδίσουμε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Αμερικής. Το branding εξασφαλίζει «ανοιχτές πόρτες», υπεραξία και μαζικά οφέλη σε όλο το φάσμα του οικονομικού κύκλου.
Αυτές είναι ορισμένες προϋποθέσεις και συνθήκες του συμβολαίου μας με την Χανιώτικη κοινωνία και επιχειρηματικότητα. Ο νομός Χανίων πρέπει να γίνει πρότυπο ανάπτυξης και Κέντρο Επιχειρηματικότητας.
Στις 11, 12 και 13 του Δεκέμβρη ψηφίζουμε την αλλαγή. Στις 14 τα πράγματα αλλάζουν.
Σας καλώ να δώσουμε τα χέρια και να πράξουμε Μαζί το καλύτερο για τον τόπο μας. Από τη Γαύδο μέχρι τα Χανιά, από την Κίσαμο μέχρι τον Αποκόρωνα, από την Κάντανο και Σέλινο μέχρι τον Πλατανιά, στέλνουμε μήνυμα προόδου και ανάπτυξης!
Σας ευχαριστώ,
Αντώνης Ροκάκης
Επικεφαλής του συνδυασμού «Ενωμένοι Επιχειρηματίες» για τις εκλογές του ΕΒΕ Χανίων
Υ.Γ.: Όταν θέλουμε και επιδιώκουμε την προοδευτική αλλαγή, οφείλουμε να ξεκινάμε πρώτα από τον εαυτό μας. Ως εκ τούτου, ο συνδυασμός «Ενωμένοι Επιχειρηματίες» δεν θα τυπώσει κανένα προεκλογικό φυλλάδιο, σεβόμενος το περιβάλλον. Τα έξοδα ωστόσο που θα κάναμε για την εκτύπωση του φυλλαδίου, θα διατεθούν για τις ανάγκες του Παραστήματος Προστασίας Παιδιών και Νέων Χανίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.