Σύμφωνα με έγκυρες και επιβεβαιωμένες πληροφορίες της σελίδας Κυθηραικά Νέα έγινε σήμερα μακρά συνάντηση μεταξύ των πλοιοκτητών του πλοίου "ΙΟΝΙΣ" και της αρμόδιας διεύθυνσης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιώτικης πολιτικής.
Στην συνάντηση αυτή υπήρξε συμφωνία όσον αφορά τα δρομολόγια αλλά και αρκετά ακόμα διαδικαστικά θέματα ώστε να υπάρξει απευθείας ανάθεση των δρομολογίων της ακτοπλοϊκής γραμμής στο εν λόγω πλοίο.
Στην όλη συμφωνία το μοναδικό γκρίζο σημείο είναι η υπάρχουσα διαφορά μεταξύ πλοιοκτητών και Υπουργείου που αφορά την σύνθεση του πληρώματος. Οι πλοιοκτήτες ισχυρίζονται ότι το πλοίο θα ταξιδεύει βασικά μόνο ημέρα και επίσης δεν διαθέτει καμπίνες, και είναι εφικτό να χαρακτηρισθεί ημερόπλοιο με μειωμένη σύνθεση, ενώ η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου εμμένει για πλήρη σύνθεση πληρώματος.
Εφόσον τελικά υπάρξει οριστική λύση και συμφωνία αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν κάποιες βδομάδες, ίσως και περισσότερο από ένα μήνα, για να ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές εργασίες και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του πλοίου.
Πρόκειται για τα δρομολόγια:
2 εβδομαδιαίως Πειραιά-Κύθηρα-Πειραιά
1 η και 2 εβδομαδιαίως για Γύθειο και Καστέλι
Επίσης έχει προταθεί και απευθείας δρομολόγιο Καστέλι-Κύθηρα-Καστέλι, με παραμονή στα Κύθηρα αρκετές ώρες ώστε να δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες να επισκέπτονται περιοχές που επιθυμούν στα Κύθηρα και να επιστρέφουν χωρίς να διανυκτερεύουν, κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου.
Να σημειωθεί ότι δεν έχει διευκρινισθεί τι θα γίνει με το δρομολόγιο από Καλαμάτα ακόμη.
Σύμφωνα με τους πλοιοκτήτες το πλοίο θα ταξιδεύει με ταχύτητα 18~19 μίλια, μειώνοντας σημαντικά τους μέχρι τώρα γνωστούς χρόνους ταξιδιών.
Στην συνάντηση αυτή υπήρξε συμφωνία όσον αφορά τα δρομολόγια αλλά και αρκετά ακόμα διαδικαστικά θέματα ώστε να υπάρξει απευθείας ανάθεση των δρομολογίων της ακτοπλοϊκής γραμμής στο εν λόγω πλοίο.
Στην όλη συμφωνία το μοναδικό γκρίζο σημείο είναι η υπάρχουσα διαφορά μεταξύ πλοιοκτητών και Υπουργείου που αφορά την σύνθεση του πληρώματος. Οι πλοιοκτήτες ισχυρίζονται ότι το πλοίο θα ταξιδεύει βασικά μόνο ημέρα και επίσης δεν διαθέτει καμπίνες, και είναι εφικτό να χαρακτηρισθεί ημερόπλοιο με μειωμένη σύνθεση, ενώ η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου εμμένει για πλήρη σύνθεση πληρώματος.
Εφόσον τελικά υπάρξει οριστική λύση και συμφωνία αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν κάποιες βδομάδες, ίσως και περισσότερο από ένα μήνα, για να ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές εργασίες και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του πλοίου.
Πρόκειται για τα δρομολόγια:
2 εβδομαδιαίως Πειραιά-Κύθηρα-Πειραιά
1 η και 2 εβδομαδιαίως για Γύθειο και Καστέλι
Επίσης έχει προταθεί και απευθείας δρομολόγιο Καστέλι-Κύθηρα-Καστέλι, με παραμονή στα Κύθηρα αρκετές ώρες ώστε να δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες να επισκέπτονται περιοχές που επιθυμούν στα Κύθηρα και να επιστρέφουν χωρίς να διανυκτερεύουν, κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου.
Να σημειωθεί ότι δεν έχει διευκρινισθεί τι θα γίνει με το δρομολόγιο από Καλαμάτα ακόμη.
Σύμφωνα με τους πλοιοκτήτες το πλοίο θα ταξιδεύει με ταχύτητα 18~19 μίλια, μειώνοντας σημαντικά τους μέχρι τώρα γνωστούς χρόνους ταξιδιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.