Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ

Επειδή πολύς κόσμος με ρωτάει πότε έγινε αυτό στην Κίσαμο και τι σημαίνουν όλα αυτά... ξαναρτώ την περίφημη έκθεση του κ. Στεργιάδη (31 σελίδες ) με το τι βλέπει στην εικόνα που έφτιαξαν τα παιδιά της ΝΕ.ΚΙ στον ανατολικό τοίχο του Λυκείου πριν πολλά χρόνια (2011).
Γράφει λοιπόν ο κύριος αυτός που συνδέει μάλιστα με ένα γεγονός (μάντης ήταν) που έγινε το 2016 στην Κίσαμο ....οτι: 
- Η «σημαία» της «Νέας Εποχής» είναι τοποθετημένη στην Κίσαμο Χανίων και όχι σε κάποια άλλη πόλη της Ελλάδος και μάλιστα σκόπιμα στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, παραμονές* της επικείμενης «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας» (παραμονές μετά απο 5 χρόνια;) η οποία προετοιμάζεται* επί πολλές δεκαετίες και θα συγκληθεί στην Κρήτη 17 με 27 Ιουνίου 2016, στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης (Ο.Α.Κ.) στο Κολυμβάρι Κισάμου.
Το Γκράφιτι «θρόνος του θηρίου», η «σημαία» της διεθνούς πολιτικό- παραθρησκευτικής οργάνωσης της «Νέας Εποχής», έχει ενσωματωμένα αποκρυφιστικά - οικουμενιστικά σύμβολα, είναι μια σύνθεση των βασικών δοξασιών κύριων παραθρησκευτικών ομάδων της «Νέας Εποχής», σχεδιάστηκε παράνομα επάνω σε Ελληνικό Δημόσιο κτίριο (Σχολείο), στο Ενιαίο Λύκειο Κισάμου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισάμου), κατά το Art Festival 2011, τον Οκτώβριο του 2011, ως έργο της εγκληματικής και ανθελληνικής δράσης του Πολιτιστικού Συλλόγου «Νεολαία Κισάμου» (ΝΕ.ΚΙ.), Συλλόγου που υποστηρίζεται από το Δήμο Κισάμου
Οι πρωτεργάτες της δράσης αυτής ανταμείφθηκαν:
Γ.Γ. «Νεολαίας Κισάμου» νυν Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας
Όλες οι σχετικές Καταγγελίες για τα γκράφιτι του Art Festival 2011 της ΝΕ.ΚΙ.
Αποκρυφιστικό Σύμβολο
ως γκράφιτι του
Art Festival 2011 του Πολιτιστικού
Συλλόγου «Νεολαία Κισάμου» (ΝΕ.ΚΙ.)
«Αρχειοθετήθηκαν άνευ αιτιολόγησης» από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, το Υπουργείο Εσωτερικών, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, την Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων, την Εισαγγελία Πρωτοδικών Χανίων, την Εισαγγελία Εφετών Κρήτης.
Η Ιερά Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου και η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης (Ο.Α.Κ.), ενώ έχουν ενημερωθεί πλήρως για τα γκράφιτι του Art Festival 2011 της ΝΕ.ΚΙ. δεν έχουν εκφράσει ποτέ δημόσια άποψη ούτε υπέβαλαν Καταγγελία.
Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας Κρήτης την Καταγγελία για τα γκράφιτι του Art Festival 2011 της ΝΕ.ΚΙ. τη διατηρεί συνεχώς «εκτός Ημερήσιας Διάταξης»......
                   «Θρόνος του θηρίου»

                   (Communication Planet)
Τελειώνει η εποχή των Ιχθύων (αστέρι που βυθίζεται) ενώ ήρθε η εποχή του Υδροχόου (αστέρι που αναδύθηκε) στην οποία η Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία αφανίζεται (καράβι που βυθίζεται) ενώ αντικαθίσταται από το Νόμο του Σατανά που κυριαρχεί (πάπυρος με δύο κέρατα μεσουρανεί).
Ο άνθρωπος το αντιλαμβάνεται μέσα από οθόνες τηλεόρασης, υπολογιστή, κινητού τηλεφώνου κ.α., ενώ στον υπαρκτό κόσμο ο ενάρετος άνθρωπος ως ύπαρξη εξαφανίζεται (αποκεφαλισμένος λευκός άνθρωπος)
και η ζωή του ενάρετου ανθρώπου είναι ένα μαρτύριο (λευκά έντερα που στραγγίζουν σε δοχείο) καθώς αρετή και κακία συνυπάρχουν ωσάν οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος μπουκάλι με διαχωρισμένο λευκό και μαύρο υγρό).
Στη «Νέα Εποχή του Υδροχόου» η «θρησκεία» του Σατανισμού κυριαρχεί
έχοντας καταλάβει κάθε εξουσία έναντι του Χριστιανισμού, στη θέση του Αληθινού Τριαδικού Θεού βρίσκεται ο Σατανάς, που λατρεύεται στα πρόσωπα δαιμονικών Παγανιστικών θεοτήτων όπως ο Μπαφομέτ, ο Μολώχ, η Κάλι, ο Σίβα, ο Πλούτωνας κ.α. (σχεδιασμένα με τεχνοτροπία αντίστοιχη Βυζαντινής Αγιογραφίας, όπως στην αγιογράφιση των Δεσποτικών Εορτών του Κυρίου μας,
αλλά πλέον μέσα στο μαύρο σπήλαιο στο μαύρο βουνό είναι εγκατεστημένη η «μαύρη μορφή» του άρχοντα του σπηλαίου Σατανά – Χάρου – Μπαφομέτ (Baphomet) – «Έν Όλον»)
Οτιδήποτε έχει σχέση με τους δορυφόρους - υψηλή τεχνολογία (τηλεπικοινωνίες, Ίντερνετ, κάμερες ασφαλείας κ.α.) ελέγχονται από κέντρο που σχετίζεται άμεσα με το Σατανισμό, κέντρο που ελέγχει απόλυτα τη ζωή των ανθρώπων (τερατώδης μαύρη μορφή με κεφάλι που το περιβάλλει φωτοστέφανο
με ανατριχιαστικό, εκφοβιστικό, βλοσυρό ύφος, μέσα από το μαύρο σπήλαιο με τις νεκροκεφαλές τριγύρω του, ευρισκόμενος παντού και στη γη και στον ουρανό, επικοινωνεί με πομποδέκτη με τους δορυφόρους, ενώ με το δοξάρι του πάλλει τις χορδές-ζωές των ανθρώπων στην τρίχορδη λύρα* – τεόρβαιον – TEOR).
«Νιρβάνα»,  ταύτιση με το «Έν Όλον»
Από τις πέντε μορφές του κερασφόρου θεού των Νεοπαγανιστών ως Άνθρωπος, Τράγος, Κριός, Αρσενικό Ελάφι, Ταύρος, η μαύρη μορφή του Σατανά-Χάρου-Μπαφομέτ-«Έν Όλον» ο ανθρωπο-τραγόμορφος θεός της «Εκκλησίας του Σατανά», κύριας ομάδας του αποκρυφιστικού πλέγματος της Νέας Εποχής, κατά τον αποκρυφιστικό «νόμο της αναλογίας», τη βάση της μαγείας, «όπως επάνω έτσι και κάτω, μεταβιβάζοντας τη δύναμή του από επάνω προς τα κάτω, φέρνει στην ύπαρξη τον άνθρωπο ως εκροή του απρόσωπου «Ενός», με προορισμό το «Νιρβάνα», την ταύτιση με το απρόσωπο «Όλον», αποσυνδεόμενος από το σαρκικό του περίβλημα, διαλογιζόμενος, καταργώντας την κατάσταση συνείδησης και εκμηδενίζοντας την προσωπική ανθρώπινη ύπαρξη, με έσχατο προορισμό του την κατάληξη και εξαφάνισή του μέσα στην απρόσωπη «Ολότητα», την άνευ διάκρισης υλικού και πνευματικού, κτιστού και άκτιστου. (βλ.: κάδος: δίπλα σε ημισέληνο, άνθρωπος ρέει από στόμα κριαριού και διαλύεται σε σταγόνα σκουρόχρωμου υγρού που αναμειγνύεται μέσα σε μεγαλύτερης ποσότητας ανοιχτόχρωμο υγρό).
«Μετεμψύχωση»  &  «Κάρμα»
Θεμελιώδης και κοινή διδασκαλία πολλών ομάδων της Νέας εποχής όπως των Νεοπαγανιστικών ρευμάτων, των Δωδεκαθεϊστών κ.α., η δοξασία της «μετεμψύχωσης», κατά την οποία μετά το θάνατο του ανθρώπου η ψυχή του που αποσυνδέεται από το σαρκικό της περίβλημα, ο εσωτερικός πυρήνας (Jiva) που περιπλανάται σε ένα ατέλειωτο κύκλο γεννήσεων και θανάτων (Samsara), με αναγκαίο σύνδεσμο το «νόμο του κάρμα», τις συσσωρευμένες καλές ή κακές πράξεις του από προηγούμενη ζωή του, ενσαρκώνεται και ενσωματώνεται όχι μόνο σε άλλο ανθρώπινο ον αλλά και σε κατώτερα είδη, υπό μορφή αλόγων ζώων.
Εδώ, ο λευκός-ενάρετος άνθρωπος «ανακυκλώνεται» σε κατώτερη μορφή και όχι σε ανώτερη. (σε κεντρικό σημείο στο μέσον του γκράφιτι, το μερικώς σχηματισμένο λευκό άλογο με το λευκό κεφάλι του να είναι στη διαδικασία σχηματισμού του ως περίβλημα ακόμη του νεκρού σώματος του αποκεφαλισμένου λευκού ανθρώπου το αίμα του οποίου ακόμη ρέει και του δίχρωμου μπουκαλιού με το διαχωρισμένο λευκό και μαύρο υγρό).
Το ιδιαίτερα μελετημένο σύνθετο γκράφιτι «θρόνος του θηρίου», έχει ταυτόχρονα διπλή ερμηνεία, μία αλληγορική και μία μεταφορική, ως μια μορφή και το είδωλό της σε καθρέφτη.
Είναι μια σύνθεση των βασικών δοξασιών κύριων παραθρησκευτικών ομάδων της «Νέας Εποχής» μαζί με ακραίες πολιτικο-κοινωνικές θεωρήσεις  (βλ.: Αναρχία, Μηδενισμός, υποκλοπές επικοινωνιών κ.α.).
Η πρώτη φορά που το σύμβολο του ΧΑΟΣ (CHAOS) ενσωματώθηκε πάνω σε Δημόσιο κτίριο στα Χανιά ήταν με τη σχεδίασή του στο τεράστιο γκράφιτι «θρόνος του θηρίου» που σχεδιάστηκε σε τοίχο του Ενιαίου Λυκείου Κισάμου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισάμου) κατά το Art Festival 2011, έργο της εγκληματικής και ανθελληνικής δράσης του Συλλόγου «Νεολαία Κισάμου» (ΝΕ.ΚΙ.) τον Οκτώβριο του 2011, κεντρική ιδέα του οποίου είναι ο έλεγχος των τηλεπικοινωνιών, διαδικτύου κ.α. από κέντρο με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα, που σχετίζεται με τη Θρησκευτική Πίστη του Νεοπαγανισμού-Σατανισμού της «Νέας Εποχής».

Σχόλιο δικό μου: Αυτά πιστεύω να το διαβάσετε στην παραλία και να παίξετε μια βουτιά μετά ... τέλος όσα κινητά τηλέφωνα δεν πιάνουν την ώρα που περνάτε έξω απο το Λύκειο να ξέρετε οτι οφείλεται σε αυτό... κάνει παρεμβολές στο μυαλό μας το γκράφιτι. Τώρα που το ξαναδιάβασα βέβαια μήπως πρέπει να του κάνουμε μια ομαδική μήνυση και εμείς;
Πάντως αν τα γράψει όλα αυτά και προσθέσει κάμποσα ακόμα -που με τόση φαντασία που έχει θα βρει- βγάζει βιβλίο άνετα. Προσέχετε λοιπόν όσοι περνάτε απο το Λύκειο κάτω τα κεφάλια........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.