Την μαδάμε την μαργαρίτα και σιγοτραγουδάμε... ταξιδεύει-δεν ταξιδεύει ταξιδεύει -δεν ταξιδεύει.... καλοκαιριάτικα. Τι πράγματα είναι αυτά. Ήδη γίναμε παγκοσμίως περίγελοι με το να μισθώνουν επιβάτες ψαροκάικα για να πάνε στο σπίτι τους.....Τελικά αυτή η γραμμή θέλει αγιασμό... εκτός αν εσκεμμένα σαμποτάρετε.
Ερώτηση άνευ ουσίας...το Μυρτιδιώτισσα που δεν παθαίνει εύκολα βλάβες που είναι;
Μάλιστα ένας από τους άμεσα ενδιαφερόμενους ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στρατής Χαρχαλάκης είπε για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί...
"Με αφορμή τα τεχνικά προβλήματα του πλοίου Βιτσέντσος Κορνάρος, λέγονται και γράφονται πολλά, τόσο από αιρετούς, όσο και από δημότες. Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά πρωτίστως τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η Περιφέρεια και ο Δήμος σε διαρκή συνεργασία, πράττουν ό,τι είναι καθηκόντως δυνατό ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες των τεχνικών βλαβών του πλοίου, παρά το γεγονός ότι αυτό δεν εμπίπτει στις άμεσες αρμοδιότητές τους, εκ του Καλλικράτη. Φυσικά κάθε πρόβλημα που προκύπτει και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα το νησί, μας αφορά και μας ενδιαφέρει. Λόγια όπως «τι κάνει ο Δήμος» και άλλα τέτοια, δεν έχουν κανένα νόημα αφού κανένας Δήμος και καμία Περιφέρεια δεν διαθέτουν δικά τους πλοία, ούτε έχουν τη δυνατότητα να επισκευάζουν βλάβες! Δουλειά μας είναι να προσπαθούμε να λύνουμε πολιτικά τα προβλήματα αυτά, όταν βέβαια αυτό είναι εφικτό, καθώς ένα αμιγώς μηχανικό πρόβλημα όπως εν προκειμένω, λύνεται μόνο με επέμβαση εξειδικευμένων συνεργείων και όχι με εξώδικα ή με καταλήψεις. Και για όσους συγκρίνουν το 2013 με το σήμερα, θυμίζω ότι τότε η ΛΑΝΕ επεδίωξε πρόωρη διακοπής της οκταετούς σύμβασής της και συνεπώς ορθώς κάναμε τόσο μεγάλες κινητοποιήσεις γιατί είχε αντισυμβατική συμπεριφορά. Καμία σύμβαση όμως δεν περιλαμβάνει όρο ότι ένα πλοίο 40 ετών δεν θα πάθει βλάβες, προβλεπτές ή απρόβλεπτες. Είναι φυσικά δεδομένο ότι δικαίωμα (μάλλον υποχρέωση) να ζητήσουν αποζημιώσεις έχουν όλοι όσοι χάνουν λεφτά από τις ακυρώσεις των δρομολογίων, όπως ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες δωματίων και εστιάτορες. Όμως ειλικρινά πιστεύετε ότι με λόγια παρορμητισμού και εκνευρισμού θα λυθεί το πρόβλημα; Διαβάζω π.χ. «να καταργηθεί η γραμμή του Πειραιά»! Αλίμονο εάν υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο! Αυτό είναι της λογικής «πονάει χέρι κόψε χέρι»! Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως. Δώσαμε μεγάλο αγώνα πριν 1 χρόνο όχι μόνο για να διατηρηθούν οι επιδοτούμενες γραμμές, αλλά και για να αυξηθεί η επιδότηση της Καλαμάτας στους 4 μήνες καθώς και να παραμείνει ο διαχωρισμός των γραμμών σε τοπική και περιφερειακή, με διπλάσια μάλιστα επιδότηση για το μικρό πλοίο, και όλα αυτά μέσα σε συνθήκες τεράστιας κρίσης και τραγικών περικοπών σε άλλες γραμμές! Το τι θα αποφασίσει η Κυβέρνηση για τη διασύνδεση των νησιών είναι ένα μεγάλο θέμα και θεωρούμε ότι η δέσμευση της Κυβέρνησης ότι θα εισακουστούν οι τοπικές κοινωνίες θα γίνει και πράξη. Όμως με αφορμή την ακύρωση 3 ή 4 δρομολογίων (που και αυτά ΚΑΚΩΣ ακυρώθηκαν) του περιφερειακού πλοίου, δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζουμε την κατάργηση μιας επιδοτούμενης γραμμής για τη διατήρηση της οποίας έδωσαν μάχη διαχρονικά όλες οι Δημοτικές Αρχές και οι φορείς του νησιού μας......
Ερώτηση άνευ ουσίας...το Μυρτιδιώτισσα που δεν παθαίνει εύκολα βλάβες που είναι;
Μάλιστα ένας από τους άμεσα ενδιαφερόμενους ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στρατής Χαρχαλάκης είπε για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί...
"Με αφορμή τα τεχνικά προβλήματα του πλοίου Βιτσέντσος Κορνάρος, λέγονται και γράφονται πολλά, τόσο από αιρετούς, όσο και από δημότες. Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά πρωτίστως τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η Περιφέρεια και ο Δήμος σε διαρκή συνεργασία, πράττουν ό,τι είναι καθηκόντως δυνατό ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες των τεχνικών βλαβών του πλοίου, παρά το γεγονός ότι αυτό δεν εμπίπτει στις άμεσες αρμοδιότητές τους, εκ του Καλλικράτη. Φυσικά κάθε πρόβλημα που προκύπτει και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα το νησί, μας αφορά και μας ενδιαφέρει. Λόγια όπως «τι κάνει ο Δήμος» και άλλα τέτοια, δεν έχουν κανένα νόημα αφού κανένας Δήμος και καμία Περιφέρεια δεν διαθέτουν δικά τους πλοία, ούτε έχουν τη δυνατότητα να επισκευάζουν βλάβες! Δουλειά μας είναι να προσπαθούμε να λύνουμε πολιτικά τα προβλήματα αυτά, όταν βέβαια αυτό είναι εφικτό, καθώς ένα αμιγώς μηχανικό πρόβλημα όπως εν προκειμένω, λύνεται μόνο με επέμβαση εξειδικευμένων συνεργείων και όχι με εξώδικα ή με καταλήψεις. Και για όσους συγκρίνουν το 2013 με το σήμερα, θυμίζω ότι τότε η ΛΑΝΕ επεδίωξε πρόωρη διακοπής της οκταετούς σύμβασής της και συνεπώς ορθώς κάναμε τόσο μεγάλες κινητοποιήσεις γιατί είχε αντισυμβατική συμπεριφορά. Καμία σύμβαση όμως δεν περιλαμβάνει όρο ότι ένα πλοίο 40 ετών δεν θα πάθει βλάβες, προβλεπτές ή απρόβλεπτες. Είναι φυσικά δεδομένο ότι δικαίωμα (μάλλον υποχρέωση) να ζητήσουν αποζημιώσεις έχουν όλοι όσοι χάνουν λεφτά από τις ακυρώσεις των δρομολογίων, όπως ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες δωματίων και εστιάτορες. Όμως ειλικρινά πιστεύετε ότι με λόγια παρορμητισμού και εκνευρισμού θα λυθεί το πρόβλημα; Διαβάζω π.χ. «να καταργηθεί η γραμμή του Πειραιά»! Αλίμονο εάν υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο! Αυτό είναι της λογικής «πονάει χέρι κόψε χέρι»! Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως. Δώσαμε μεγάλο αγώνα πριν 1 χρόνο όχι μόνο για να διατηρηθούν οι επιδοτούμενες γραμμές, αλλά και για να αυξηθεί η επιδότηση της Καλαμάτας στους 4 μήνες καθώς και να παραμείνει ο διαχωρισμός των γραμμών σε τοπική και περιφερειακή, με διπλάσια μάλιστα επιδότηση για το μικρό πλοίο, και όλα αυτά μέσα σε συνθήκες τεράστιας κρίσης και τραγικών περικοπών σε άλλες γραμμές! Το τι θα αποφασίσει η Κυβέρνηση για τη διασύνδεση των νησιών είναι ένα μεγάλο θέμα και θεωρούμε ότι η δέσμευση της Κυβέρνησης ότι θα εισακουστούν οι τοπικές κοινωνίες θα γίνει και πράξη. Όμως με αφορμή την ακύρωση 3 ή 4 δρομολογίων (που και αυτά ΚΑΚΩΣ ακυρώθηκαν) του περιφερειακού πλοίου, δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζουμε την κατάργηση μιας επιδοτούμενης γραμμής για τη διατήρηση της οποίας έδωσαν μάχη διαχρονικά όλες οι Δημοτικές Αρχές και οι φορείς του νησιού μας......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.