Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης – ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ, μετά από μελέτη και αξιολόγηση των παρενεργειών του οξύτατου ανταγωνισμού, και των συνεχιστικών αεροπορικών καταστροφών, πτώσεις επιβατικών αεροπλάνων μετά την απογείωσή τους, αφότου έδωσε ο πύργος ελέγχου την άδεια απογείωσης, με νεκρούς όλους ή μερικούς επιζήσαντες, έχει κρίνει πως η άδεια απογείωσης του πύργου ελέγχου πρέπει να δίδεται με δική του ευθύνη κατόπιν ασφαλώς, παροχής της ιδιοκτήτριας εταιρίας διά των αρμοδίων της εγγράφως προβλεπόμενο Ο.Κ. ασφάλειας του σκάφους για απογείωση. Να υπάρχουν δηλαδή ονόματα και υπογραφές των υπευθύνων που έλεγξαν βεβαίωσαν την ασφάλεια καλής λειτουργίας όλων των οργάνων του αεροπλάνου και του επέτρεψαν να πραγματοποιήσει την πτήση στην διάρκεια της οποίας κατέπεσε. Στην περίπτωση της πτώσης στην Κολομβία που αναφέρεται ότι ήταν από τα ηλεκτρικά του συστήματα, που σύμφωνα με τις προβλεπόμενες προδιαγραφές, δεν μπορούν ....
...να παρουσιάσουν αιφνίδιο πρόβλημα χωρίς η επώασή του να έχει εμφανιστεί στον προβλεπόμενο προ της απογείωσης βαθύ έλεγχο, ούτε βέβαια το όργανο ένδειξης πλήρωσης των απαιτούμενων για την πτήση καυσίμων μπορεί να έχει επωαζόμενη βλάβη και να μην έχει εντοπιστεί πριν την βεβαίωση των μηχανικών της εταιρίας. Η δημοσίευση ότι η απόσταση της πτήσης ήταν στα όρια των ικανοτήτων του αεροπλάνου και ότι πριν την Μεντεγίν έπρεπε να έχει σταματήσει για ανεφοδιασμό στην Μπογκοτά, δείχνουν πολλά ανταγωνιστικά επιτεύγματα για την πτώση του χωρίς καύσιμα ούτε έκρηξη. Η ανάκληση ως επόμενο μέτρο μετά από την πτώση, μπορεί να αποφευχθεί με την υποχρέωση μετακίνησης του δικαιώματος παροχής άδειας απογείωσης στον Πύργο ελέγχου με δική του ευθύνη, κατόπιν ασφαλώς, παροχής της ιδιοκτήτριας εταιρίας διά των αρμοδίων της εγγράφως προβλεπόμενο Ο.Κ. ασφάλειας του σκάφους για απογείωση.
Με βάση αυτά απευθύναμε στις αρμόδιες Ελληνικές Αρχές την λογική αυτή πρότασή μας αυτή, πλην, επειδή δεν είναι νεκροί οι υπεύθυνοι των αρχών αυτών, δεν ανταποκρίθηκαν περιέργως ως νεκροί.
Γιάννης Αννουσάκης
...να παρουσιάσουν αιφνίδιο πρόβλημα χωρίς η επώασή του να έχει εμφανιστεί στον προβλεπόμενο προ της απογείωσης βαθύ έλεγχο, ούτε βέβαια το όργανο ένδειξης πλήρωσης των απαιτούμενων για την πτήση καυσίμων μπορεί να έχει επωαζόμενη βλάβη και να μην έχει εντοπιστεί πριν την βεβαίωση των μηχανικών της εταιρίας. Η δημοσίευση ότι η απόσταση της πτήσης ήταν στα όρια των ικανοτήτων του αεροπλάνου και ότι πριν την Μεντεγίν έπρεπε να έχει σταματήσει για ανεφοδιασμό στην Μπογκοτά, δείχνουν πολλά ανταγωνιστικά επιτεύγματα για την πτώση του χωρίς καύσιμα ούτε έκρηξη. Η ανάκληση ως επόμενο μέτρο μετά από την πτώση, μπορεί να αποφευχθεί με την υποχρέωση μετακίνησης του δικαιώματος παροχής άδειας απογείωσης στον Πύργο ελέγχου με δική του ευθύνη, κατόπιν ασφαλώς, παροχής της ιδιοκτήτριας εταιρίας διά των αρμοδίων της εγγράφως προβλεπόμενο Ο.Κ. ασφάλειας του σκάφους για απογείωση.
Γιάννης Αννουσάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.