Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

Όταν υποδέχεσαι-έστω δια του τηλεφώνου-δημόσια παράπονα και αιτήματα των πολιτών τότε πρέπει και να είσαι ικανός και να τα λύνεις. Όταν σε αυτό δεν ανταποκρίνεσαι με την ελάχιστη συνέπεια τότε μιλάμε καθαρά για εμπαιγμό και ανακολουθία λόγων και έργων. Ο Δήμος μας -λέει- ανακοίνωσε ότι έχει δημιουργήσει τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας η οποία εξυπηρετεί την Υπηρεσία Ηλεκτροφωτισμού, Ύδρευσης και Άρδευσης. (εδώ ξεχάσατε να βάλετε και το σπουδαιότερο την αποκομιδή των σκουπιδιών). 
Μάλιστα όπως ανακοινώσατε ώρες γραφείου η επικοινωνία παρακαλώ. Μέχρι εδώ όλα καλά, όμως... 
 Το χειρότερο δεν είναι αυτό, αλλά το γεγονός ότι οι υπηρεσίες αυτές ουσιαστικά δεν προσφέρονται. Και δεν προσφέρονται όταν για να αλλάξεις μια λάμπα στο δρόμο χρειάζεσαι κάτι εβδομάδες ή αντίστοιχα για να επισκευάσεις μια σωλήνα δημοτικής ύδρευσης άρδευσης το ίδιο, όσο για σοβαρότερες ζημιές (μοτέρ και σκουπίδια) ολάκερο το καλοκαίρι. Ποιον ακριβώς νομίζετε ότι κοροϊδεύετε εκεί στο Δήμο; Εμάς τους πολίτες ή τον βολεμένο εαυτούλη σας που καλόμαθε στην αδράνεια και στο ψέμα;
Η ομάδα της μείζονος αντιπολίτευσης 
Γιώργος Μυλωνάκης 
Μιχάλης Θεοδωρογλάκης 
Μιχάλης Πατεράκης 
Γιάννης Σκουλάκης 
Γιώργος Καρτσωνάκης 
Σπύρος Μαυροδημητράκης 
Γιώργος Σκορδυλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.