Δηλώσεις δημάρχου Κηθύρων κ. Χαρχαλάκη για τα οφέλη της νέας προκήρυξης.
Δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια (ΑΔΑ: 6ΕΦΣ4653ΠΩ-5ΧΟ) η νέα Προκήρυξη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, που αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που θα ισχύσουν μετά τις 30 Οκτωβρίου 2016, οπότε λήγουν οι παρούσες πολυετείς συμβάσεις που υπεγράφησαν το 2008-9. Μετά τη διαρκή συνεργασία του Δήμου μας με την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και κατόπιν των σχετικών αιτημάτων μας, οι νέες γραμμές που θα ισχύσουν από την 1η Νοεμβρίου 2016 έχουν ως εξής:
1. Πειραιάς - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 38.000€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό ετήσιο μίσθωμα 1.976.000€.
2. Πειραιάς - Κύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 32.000€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό ετήσιο μίσθωμα 1.664.000€.
3. Γύθειο - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 20.030€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό ετήσιο μίσθωμα 1.041.560€.
4. Καλαμάτα - Κύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα από 1η Ιουνίου μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου με μίσθωμα 16.066,63€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό μίσθωμα (4 μήνες) 257.066,08€.
5. Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή, 2 δρομολόγια την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 6.800€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό μίσθωμα 707.200€. Στην γραμμή αυτή εξακολουθεί να ισχύει η δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων των Αντικυθήρων από και προς Νεάπολη και Κύθηρα.
Με τις ανωτέρω αποφάσεις, .....
......ικανοποιούνται όλα τα αιτήματα του Δήμου μας, κυρίως αναφορικά με την επέκταση του πολλά υποσχόμενου επιδοτούμενου δρομολογίου της Καλαμάτας για συνολικά 4 μήνες (Ιούνιος-Σεπτέμβριος), ενώ επιτεύχθηκε η επιδότηση δεύτερου δρομολογίου από τη Νεάπολη προς τα Αντικύθηρα (κάτι που είχε ζητηθεί πολλές φορές χωρίς όμως αποτέλεσμα) με υποχρέωση του πλοίου να διανυκτερεύει στη Νεάπολη, κάτι που ενισχύει σημαντικά την τοπική γραμμή και εξασφαλίζει συνθήκες βιωσιμότητας και σταθερότητας μέσα σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον.
Οι νέες συμβάσεις θα είναι δωδεκάμηνης διάρκειας και θα αρχίζουν την 1η Νοεμβρίου 2016 και θα λήγουν την 31 Οκτωβρίου 2017 (52 εβδομάδες). Το συνολικό ανώτατο ποσό της επιδότησης που θα δοθεί για τις ακτοπλοϊκές γραμμές των Κυθήρων και Αντικυθήρων αγγίζει τα 5.645.826,08€, ποσό που θεωρείται ικανοποιητικό λαμβανομένης υπόψη της τρέχουσας δημοσιονομικής κατάστασης της Χώρας αλλά και της διαφαινόμενης αύξησης της τουριστικής κίνησης στο νησί μας τα ερχόμενα χρόνια.
Ο Δήμαρχος Κυθήρων, με αφορμή τις εξελίξεις αυτές προέβη στην ακόλουθη δήλωση: "Αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση για τις θετικές εξελίξεις στο ζήτημα των αγόνων ακτοπλοϊκών γραμμών που αφορούν τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα και θα ισχύσουν για τη νέα δρομολογιακή περίοδο. Οι θετικές αυτές εξελίξεις δεν προέκυψαν από τύχη, αλλά ύστερα από διαρκή συνεργασία του Δήμου μας με την πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, προς την οποία εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες. Παρά το γεγονός ότι η δημοσιονομική κατάσταση της Χώρας είναι δυσμενής, τα ποσά που προβλέπονται για την επιδότηση των αγόνων γραμμών των Κυθήρων και Αντικύθηρων είναι άκρως ικανοποιητικά, καθώς σε πολλές άλλες περιπτώσεις οι μειώσεις μισθωμάτων ήταν εξαιρετικά μεγάλες. Με τη νέα προκήρυξη διασφαλίζεται σταθερότητα στις ακτοπλοϊκές μας συνδέσεις, επεκτείνεται η σύνδεση της Καλαμάτας για συνολικά 4 μήνες ετησίως και επιδοτείται πλέον δεύτερο δρομολόγιο στην τοπική γραμμή Νεάπολης - Κυθήρων - Αντικυθήρων, γεγονός που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα της τοπικής μας σύνδεσης. Οι εξελίξεις είναι σίγουρα θετικές και προέκυψαν μετά από επίμονη δουλειά και διαπραγμάτευση με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Ως Δήμος θα εξακολουθήσουμε να διεκδικούμε από το Κράτος την εφαρμογή της ρήτρας νησιωτικότητας σε όλες τις πολιτικές αποφάσεις που λαμβάνονται για το νησιωτικό χώρο".
Δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια (ΑΔΑ: 6ΕΦΣ4653ΠΩ-5ΧΟ) η νέα Προκήρυξη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, που αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που θα ισχύσουν μετά τις 30 Οκτωβρίου 2016, οπότε λήγουν οι παρούσες πολυετείς συμβάσεις που υπεγράφησαν το 2008-9. Μετά τη διαρκή συνεργασία του Δήμου μας με την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και κατόπιν των σχετικών αιτημάτων μας, οι νέες γραμμές που θα ισχύσουν από την 1η Νοεμβρίου 2016 έχουν ως εξής:
1. Πειραιάς - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 38.000€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό ετήσιο μίσθωμα 1.976.000€.
2. Πειραιάς - Κύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 32.000€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό ετήσιο μίσθωμα 1.664.000€.
3. Γύθειο - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 20.030€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό ετήσιο μίσθωμα 1.041.560€.
4. Καλαμάτα - Κύθηρα - Καστέλι και επιστροφή, 1 δρομολόγιο την εβδομάδα από 1η Ιουνίου μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου με μίσθωμα 16.066,63€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό μίσθωμα (4 μήνες) 257.066,08€.
5. Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή, 2 δρομολόγια την εβδομάδα για όλη τη δρομολογιακή περίοδο με μίσθωμα 6.800€ ανά δρομολόγιο, ήτοι συνολικό μίσθωμα 707.200€. Στην γραμμή αυτή εξακολουθεί να ισχύει η δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων των Αντικυθήρων από και προς Νεάπολη και Κύθηρα.
Με τις ανωτέρω αποφάσεις, .....
......ικανοποιούνται όλα τα αιτήματα του Δήμου μας, κυρίως αναφορικά με την επέκταση του πολλά υποσχόμενου επιδοτούμενου δρομολογίου της Καλαμάτας για συνολικά 4 μήνες (Ιούνιος-Σεπτέμβριος), ενώ επιτεύχθηκε η επιδότηση δεύτερου δρομολογίου από τη Νεάπολη προς τα Αντικύθηρα (κάτι που είχε ζητηθεί πολλές φορές χωρίς όμως αποτέλεσμα) με υποχρέωση του πλοίου να διανυκτερεύει στη Νεάπολη, κάτι που ενισχύει σημαντικά την τοπική γραμμή και εξασφαλίζει συνθήκες βιωσιμότητας και σταθερότητας μέσα σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον.
Οι νέες συμβάσεις θα είναι δωδεκάμηνης διάρκειας και θα αρχίζουν την 1η Νοεμβρίου 2016 και θα λήγουν την 31 Οκτωβρίου 2017 (52 εβδομάδες). Το συνολικό ανώτατο ποσό της επιδότησης που θα δοθεί για τις ακτοπλοϊκές γραμμές των Κυθήρων και Αντικυθήρων αγγίζει τα 5.645.826,08€, ποσό που θεωρείται ικανοποιητικό λαμβανομένης υπόψη της τρέχουσας δημοσιονομικής κατάστασης της Χώρας αλλά και της διαφαινόμενης αύξησης της τουριστικής κίνησης στο νησί μας τα ερχόμενα χρόνια.
Ο Δήμαρχος Κυθήρων, με αφορμή τις εξελίξεις αυτές προέβη στην ακόλουθη δήλωση: "Αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση για τις θετικές εξελίξεις στο ζήτημα των αγόνων ακτοπλοϊκών γραμμών που αφορούν τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα και θα ισχύσουν για τη νέα δρομολογιακή περίοδο. Οι θετικές αυτές εξελίξεις δεν προέκυψαν από τύχη, αλλά ύστερα από διαρκή συνεργασία του Δήμου μας με την πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, προς την οποία εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες. Παρά το γεγονός ότι η δημοσιονομική κατάσταση της Χώρας είναι δυσμενής, τα ποσά που προβλέπονται για την επιδότηση των αγόνων γραμμών των Κυθήρων και Αντικύθηρων είναι άκρως ικανοποιητικά, καθώς σε πολλές άλλες περιπτώσεις οι μειώσεις μισθωμάτων ήταν εξαιρετικά μεγάλες. Με τη νέα προκήρυξη διασφαλίζεται σταθερότητα στις ακτοπλοϊκές μας συνδέσεις, επεκτείνεται η σύνδεση της Καλαμάτας για συνολικά 4 μήνες ετησίως και επιδοτείται πλέον δεύτερο δρομολόγιο στην τοπική γραμμή Νεάπολης - Κυθήρων - Αντικυθήρων, γεγονός που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα της τοπικής μας σύνδεσης. Οι εξελίξεις είναι σίγουρα θετικές και προέκυψαν μετά από επίμονη δουλειά και διαπραγμάτευση με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Ως Δήμος θα εξακολουθήσουμε να διεκδικούμε από το Κράτος την εφαρμογή της ρήτρας νησιωτικότητας σε όλες τις πολιτικές αποφάσεις που λαμβάνονται για το νησιωτικό χώρο".
Τέλεια! Αν κατάλαβα καλά θα αυξηθούν τα δρομολόγια των πλοίων από το λιμάνι του Καβονησίου. Η αύξηση αυτή των δρομολογίων θα σημάνει κι αύξηση των επισκεπτών της περιοχής μας. Το μόνο το οποίο χρειάζεται προσοχή, είναι ότι περισσότερα πλοία=περισσότερη μόλυνση των παραλιών μας. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν σκέψη καλή αλλά πως θα ερχόσουν και συ εδω αν δεν υπήρχαν τα πλοία; Δυστυχώς ..έτσι και αλλιώς η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη..απλά πάμε να της μακρύνουμε λίγο την "ζωή"
ΑπάντησηΔιαγραφή