Εγώ είμαι υπέρ του κλεισίματος της Σκαλίδη για πολλούς και διάφορους λόγους... όμως έχω κάποια ερωτήματα που μου προκαλούν δυνατό "πονοκέφαλο" αμα τα σκέφτομαι.
Οι δημοτικές αποφάσεις πρέπει να εκτελούνται ... και φυσικά είμαι και σ αυτό κάθετος, όπως είναι και όλη η δημοτική αρχή, μιας και αυτή τις έχει πάρει.
Από την άλλη σκέφτομαι σε ποια περίπτωση μια απόφαση δεν εκτελείται;
- Να είναι παράλογη, να την έχουν πάρει μια φορά "κακά" και να την ξανασυμπλήρωσαν δίχως να ρωτήσουν κανένα, να μην έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ, και τέλος όπως έμαθα χθες, άμα μαζευτούν κάμποσες υπογραφές, 40 ας πούμε.
Δηλαδή άμα μαζευτούν 40 υπογραφές ενδιαφερόμενων αλλάζει μια απόφαση; Μήπως με 40 υπογραφές την ξαναφέρνουμε προς συζήτηση για να δούμε που είναι το λάθος και τι ζητούν άραγε αυτοί οι υπογράφοντες; Αρχίζει ο πονοκέφαλος...
- Για φανταστείτε όμως να μαζεύονται 40 υπογραφές για το οτιδήποτε.. έ τίποτα δεν θα ξετέλευε και η ανακατωσούρα που προέκυπτε θα ήταν μεγάλη. Όμως πρόβλημα είναι και αυτά τα μπρος - πίσω στις αποφάσεις που παίρνονται από 20 ανθρώπους, που αναρωτιέσαι ... Μήπως όλα γίνονται βιαστικά;
Αυτό το θέμα ταλανίζει την μικρή κοινωνία μας και το εμπορικό κομμάτι της πόλης αντί να είναι μια γροθιά στα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν, χωρίζεται σε δυο "χωριά", (κι ας μην το θέλουμε, κι ας λέμε άλλα).
- Τόσα χρόνια λοιπόν προσπαθούμε να δούμε ποιο είναι το καλό, ποιο συμφέρει και ποια θα ήταν η μέση (καλύτερη) λύση στις αποφάσεις των μονοδρομήσεων, των πεζόδρομων .... το αποτέλεσμα το ξέρουμε... θα έλθει μια νέα δημοτική αρχή σε 3 -8 χρόνια, θα κάνει κάτι άλλο που αυτή θα θεωρεί σωστό.
- Αλήθεια την ιδέα να πληρώσουν όλοι οι επιχειρηματίες ένα μικρό ποσό και να κάνουμε μια συγκοινωνιακή μελέτη σας πέρασε από το μυαλό; Μια μελέτη που θα δώσει λύση στο πρόβλημα μας, αλλά και το σπουδαιότερο δεν θα μπαίνουν μέσα "τίτλοι" ο δικός μου δήμαρχος, ο δικός του, και τα γνωστά που μας έχουν αφήσει στον πάτο του βαρελιού χρόνια τώρα; Τι λέω εγώ τώρα θα μου πείτε;
Είναι γνωστό οτι υπάρχουν σε αυτήν την πόλη 5.698 ψευτοσυγκοινωνιολόγοι, μήπως είναι ώρα να φωνάξουμε και έναν αληθινό;
Οι δημοτικές αποφάσεις πρέπει να εκτελούνται ... και φυσικά είμαι και σ αυτό κάθετος, όπως είναι και όλη η δημοτική αρχή, μιας και αυτή τις έχει πάρει.
Από την άλλη σκέφτομαι σε ποια περίπτωση μια απόφαση δεν εκτελείται;
- Να είναι παράλογη, να την έχουν πάρει μια φορά "κακά" και να την ξανασυμπλήρωσαν δίχως να ρωτήσουν κανένα, να μην έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ, και τέλος όπως έμαθα χθες, άμα μαζευτούν κάμποσες υπογραφές, 40 ας πούμε.
Δηλαδή άμα μαζευτούν 40 υπογραφές ενδιαφερόμενων αλλάζει μια απόφαση; Μήπως με 40 υπογραφές την ξαναφέρνουμε προς συζήτηση για να δούμε που είναι το λάθος και τι ζητούν άραγε αυτοί οι υπογράφοντες; Αρχίζει ο πονοκέφαλος...
- Για φανταστείτε όμως να μαζεύονται 40 υπογραφές για το οτιδήποτε.. έ τίποτα δεν θα ξετέλευε και η ανακατωσούρα που προέκυπτε θα ήταν μεγάλη. Όμως πρόβλημα είναι και αυτά τα μπρος - πίσω στις αποφάσεις που παίρνονται από 20 ανθρώπους, που αναρωτιέσαι ... Μήπως όλα γίνονται βιαστικά;
Αυτό το θέμα ταλανίζει την μικρή κοινωνία μας και το εμπορικό κομμάτι της πόλης αντί να είναι μια γροθιά στα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν, χωρίζεται σε δυο "χωριά", (κι ας μην το θέλουμε, κι ας λέμε άλλα).
- Τόσα χρόνια λοιπόν προσπαθούμε να δούμε ποιο είναι το καλό, ποιο συμφέρει και ποια θα ήταν η μέση (καλύτερη) λύση στις αποφάσεις των μονοδρομήσεων, των πεζόδρομων .... το αποτέλεσμα το ξέρουμε... θα έλθει μια νέα δημοτική αρχή σε 3 -8 χρόνια, θα κάνει κάτι άλλο που αυτή θα θεωρεί σωστό.
- Αλήθεια την ιδέα να πληρώσουν όλοι οι επιχειρηματίες ένα μικρό ποσό και να κάνουμε μια συγκοινωνιακή μελέτη σας πέρασε από το μυαλό; Μια μελέτη που θα δώσει λύση στο πρόβλημα μας, αλλά και το σπουδαιότερο δεν θα μπαίνουν μέσα "τίτλοι" ο δικός μου δήμαρχος, ο δικός του, και τα γνωστά που μας έχουν αφήσει στον πάτο του βαρελιού χρόνια τώρα; Τι λέω εγώ τώρα θα μου πείτε;
Είναι γνωστό οτι υπάρχουν σε αυτήν την πόλη 5.698 ψευτοσυγκοινωνιολόγοι, μήπως είναι ώρα να φωνάξουμε και έναν αληθινό;
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΕς ΛΥΣΕΙς ΔΥΣΤΥΧΩς.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
ΚΑΚΟΣ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ.........ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ .
ΠΑΝΤΩς ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΛΕΓΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ!
ΕΛΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΣΚΑΛΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥς ΠΕΛΑΤΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σκεφτουνε οι ειδικοι αυτης της πόλης ότι τα στοιχειωμενα μαγαζια της Σκαλιδη δεν ανοιγουν έτσι ούτε αναπτυξη ερχεται μονο αμα κλεινουμε τους δρομους.εργα υποδομης χρειαζονται.
Μονο ο δρομος μπροστα στις καφετεριες πρεπει να κλεινει ,η ομογενων ,ανοιχτη μονο για διελευση οχι σταθμευση,και να τοποθετηθουν σαμαρακια.Ολα αυτά για Ιούλιο-Αυγουστο(η τουριστικη σεζον στην πολη μας είναι πολυ μικρή)τον υπολοιπο καιρο δεν εχει κανενα νοημα.
εντελώς καλοπροαιρετα!