Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

ΞΑΝΑΠΗΡΑΝ ΜΠΡΟΣ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Η φωνή -συνήθως γυναικεία- συστήνεται και ξεκινά να αφηγείται το λόγο της τηλεφωνικής κλήσης με ύφος αρχικά επίσημο. Ο δανειολήπτης με ληξιπρόθεσμες οφειλές θα ακούσει στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής τα ίδια. «Πότε μπορείτε να πληρώσετε;», «Γιατί δεν έχετε τακτοποιημένες τις οφειλές σας;».
Οι κοφτές ερωτήσεις θα διαδεχθούν την ειρωνεία και το στυλάκι της κυρίας θα γίνει δασκαλίστικο... «Ας μην παίρνατε το δάνειο, αν δεν ήσαστε σε θέση να πληρώσετε» ή «δυστυχώς δεν έχω δικά μου χρήματα για να σας βοηθήσω να αποπληρώσετε!».
Και η ειρωνεία θα δώσει τη θέση της στις απειλές, αν στο μεταξύ δεν έχουν ξεκινήσει μεταξύ των δύο συνομιλητών τα κοσμητικά επίθετα. «Τότε η υπόθεσή σας θα ανατεθεί στο νομικό τμήμα!», θα πει σε βαρύγδουπο τόνο η φωνή, που από σοβαρή έχει μεταλλαχθεί σε τσιριχτή, εκνευριστική και με αυξημένη ένταση.
Πίσω από τα χιλιάδες καθημερινά εκνευριστικά τηλεφωνήματα, που δεν ορίζουν ώρες κοινής ησυχίας, κρύβεται μια μεγάλη βιομηχανία, η οποία ανθεί στις πλάτες των χιλιάδων υπερχρεωμένων νοικοκυριών, που συνεχίζουν να ασφυκτιούν εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Οι γνωστές ως εισπρακτικές εταιρίες δεν περιορίζονται σε τηλεφωνήματα προς τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Οι ιστορίες που μεταφέρονται σε ενώσεις και συλλόγους που έχουν ανοίξει ομπρέλα προστασίας δανειοληπτών μεταφέρονται σωρηδόν.
taxydromos

1 σχόλιο:

  1. Μαλλον στον συντακτη του αρθρου ειχαν σταματησει οι κλησεις απο εισπρακτικες εταιρειες και δικηγορικα γραφεια που κανουν αυτη τη δουλεια γιατι στον υπολοιπο κοσμο δεν νομιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.