Του Κώστα Βασιλάκη
Ιστορίες παραλογισμού μπορεί κάποιος να διηγηθεί πολλές, ειδικά όταν αναφέρεται στη λειτουργία του δημοσίου, το οποίο έχει βιασθεί από την κομματοκρατία των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Αυτό όμως που συμβαίνει στην Κρήτη τον τελευταίο καιρό ξεπερνά κάθε λογική, προσβάλλει σε μείζονα βαθμό τους πολίτες και παίζει με την αξιοπρέπειά τους.
Είναι γνωστό ότι ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι από τους πλέον επικίνδυνους δρόμους στη χώρα, με δεκάδες νεκρούς ....
...... από τροχαία δυστυχήματα κάθε χρόνο και εκατοντάδες τραυματίες. Το ενδιαφέρον της πολιτείας για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ είναι μικρό και μόνο κατά διαστήματα και σε συγκεκριμένα σημεία γίνονται έργα διαπλάτυνσης και κατασκευής προστατευτικού διαχωριστικού διαζώματος.
Το μεγαλύτερο σε μήκος κομμάτι του δρόμου που έχει αναβαθμιστεί είναι στο Ηράκλειο, από τα Ληνοπεράματα μέχρι τον κόμβο Γουβών, ενώ έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την επέκταση μέχρι τον κόμβο Χερσονήσου.
Σε αυτά τα 50 περίπου χιλιόμετρα έχει δημιουργηθεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, όπου ελλοχεύει πλέον κίνδυνος ατυχήματος για άλλους λόγους, που έχουν να κάνουν με την βλακεία που επικρατεί σε αυτή τη χώρα. Ο δρόμος μπορεί να φτιάχτηκε άλλα δεν άλλαξαν τα όρια ταχύτητας, έτσι σε κάποια σημεία ο νομοταγής πολίτης πρέπει να αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 40 ή 50 χιλιόμετρα, ενώ κάπου άλλου του κάνουν τη… χάρη να πηγαίνει με 60 ή 70.
Πριν λίγο καιρό τοποθετήθηκαν κάμερες που καταγράφουν την ταχύτητα και η τροχαία άρχισε να στέλνει τα πρώτα ραβασάκια με πρόστιμα των 350 και 500 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος. Στις αντιδράσεις των πολιτών η αστυνομία απαντά ότι το αρμόδιο υπουργείο πρέπει να αλλάξει τα όρια της ταχύτητας, αλλά δεν το έχει πράξει και αυτοί κάνουν τη… δουλειά τους στέλνοντας δεκάδες κλήσεις για παραβίαση του ορίου ταχύτητας σε ένα κλειστό οδικό άξονα. Άλλα μάλλον μας δουλεύουν.
Μια ομάδα πολιτών του Ηρακλείου έκαναν με τα οχήματά τους τη συγκεκριμένη διαδρομή τηρώντας τα όρια ταχύτητας, καταγράφοντας τραγελαφικές στιγμές από τις αντιδράσεις άλλων οδηγών.
Το κομμάτι του σύγχρονου οδικού άξονα έχει γίνει πλέον εξαιρετικά επικίνδυνο αφού οι οδηγοί πηγαίνουν σιγά, άλλοι που δε γνωρίζουν ακόμη το μέγεθος του παραλογισμού αντιδρούν, και δεν είναι μακριά ο καιρός που θα θρηνήσουμε θύματα. Μέχρι τότε το αρμόδιο υπουργείο δεν πρόκειται να κάνει τίποτα και η αστυνομία λειτουργώντας με καθαρά εισπρακτική πρακτική, θα χρεώνει υπέρογκα πρόστιμα άνευ λόγου. Διότι εάν υπήρχε λογική φυσικά και δεν θα καταγράφονταν παράβαση για 80 και 90 χιλιόμετρα ταχύτητα σε δρόμο με διαχωριστικό και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Οι πολίτες
Χαρακτηριστική είναι η επιστολή πολίτη στο candianews όπου περιγράφει πως βρέθηκε με πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος.
«Είμαι ένας από τους 1,3 εκατομμύρια ανέργους που ζουν σε αυτή χώρα. Έχω σπουδάσει Μηχανολόγος -Μηχανικός. Είμαι 31 χρόνων, πάνω στη πιο παραγωγική ηλικία του ανθρώπου. Άρχισα να δουλεύω το 2008 και με απέλυσαν το 2012. Όταν απολύθηκα ο μισθός μου ήταν τόσο χαμηλός, που όταν άρχισα να παίρνω το επίδομα ανεργίας μου έμεναν περισσότερα χρήματα να ξοδέψω κάθε μήνα, αν υπολογίσουμε και τα έξοδα μετακίνησης και την φορολογία.
Από τότε κάνω δουλειές του ποδαριού για να ζήσω αξιοπρεπώς. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα κάποιο μέσον για να βρω εργασία, ούτε καν στο στρατό. Προσπαθώ ό,τι κάνω να το κάνω με την αξία μου. Μέχρι στιγμής τα καταφέρνω, αλλά με πολύ κόπο σε σχέση με την ανταμοιβή μου.
Αποφάσισα να γράψω αυτο το άρθρο για να εκφράσω την απογοήτευση μου για τον τρόπο που λειτουργεί αυτή η χώρα. Αφορμή είναι μια κλήση της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα (94χλμ/ώρα) επιστρέφοντας από το μεροκάματο στις 5 τα ξημερώματα. Το πρόστιμο ανέρχεται στα 350€ και το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο ήταν 60 χλμ/ώρα. Επίσης μου αφαιρούν το δίπλωμα για δυο μήνες. Είναι πραγματικά αστείο αυτο που συμβαίνει στον ΒΟΑΚ με τα ραντάρ ταχύτητας. Πιστεύω ότι είναι περισσότερο επικίνδυνο, στο συγκεκριμένο σημείο, να κινείται κάποιος με ταχύτητα μικρότερη των 60χλμ/ώρα παρά να την υπερβαίνει, διότι κινδυνεύει από τους γύρω του. Αν τα ραντάρ έχουν τοποθετηθεί όπως λένε για την ασφάλεια μας, τότε οι υπεύθυνοι έχουν αποτύχει εντελώς. Η γνώμη μου είναι ότι έχουν τοποθετηθεί καθαρά για εισπρακτικούς σκοπούς.
Αν θέλουν οι υπεύθυνοι να βελτιώσουν όπως λένε την οδική ασφάλεια τότε πρέπει να ξεκινήσουν από την παιδεία. Να βάλουν τους αστυνομικούς να αφήσουν τις καφετέριες και τις άδειες τις οποίες πληρώνουμε εμείς και να πηγαίνουν στα σχολεία να διδάσκουν οδική ασφάλεια. Πρέπει να καταλάβουν ποιες είναι οι ευθύνες που έχουν σε αυτή την κοινωνία. Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι πολύ πιο ικανοί από αυτούς που έχουν καταλάβει αυτές τις θέσεις και αυτοί οι άνθρωποι είναι άνεργοι ή έχουν βγει στο εξωτερικό γιατί αυτή η χώρα τους καταστρέφει».
Ιστορίες παραλογισμού μπορεί κάποιος να διηγηθεί πολλές, ειδικά όταν αναφέρεται στη λειτουργία του δημοσίου, το οποίο έχει βιασθεί από την κομματοκρατία των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Αυτό όμως που συμβαίνει στην Κρήτη τον τελευταίο καιρό ξεπερνά κάθε λογική, προσβάλλει σε μείζονα βαθμό τους πολίτες και παίζει με την αξιοπρέπειά τους.
Είναι γνωστό ότι ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι από τους πλέον επικίνδυνους δρόμους στη χώρα, με δεκάδες νεκρούς ....
...... από τροχαία δυστυχήματα κάθε χρόνο και εκατοντάδες τραυματίες. Το ενδιαφέρον της πολιτείας για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ είναι μικρό και μόνο κατά διαστήματα και σε συγκεκριμένα σημεία γίνονται έργα διαπλάτυνσης και κατασκευής προστατευτικού διαχωριστικού διαζώματος.
Το μεγαλύτερο σε μήκος κομμάτι του δρόμου που έχει αναβαθμιστεί είναι στο Ηράκλειο, από τα Ληνοπεράματα μέχρι τον κόμβο Γουβών, ενώ έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την επέκταση μέχρι τον κόμβο Χερσονήσου.
Σε αυτά τα 50 περίπου χιλιόμετρα έχει δημιουργηθεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, όπου ελλοχεύει πλέον κίνδυνος ατυχήματος για άλλους λόγους, που έχουν να κάνουν με την βλακεία που επικρατεί σε αυτή τη χώρα. Ο δρόμος μπορεί να φτιάχτηκε άλλα δεν άλλαξαν τα όρια ταχύτητας, έτσι σε κάποια σημεία ο νομοταγής πολίτης πρέπει να αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 40 ή 50 χιλιόμετρα, ενώ κάπου άλλου του κάνουν τη… χάρη να πηγαίνει με 60 ή 70.
Πριν λίγο καιρό τοποθετήθηκαν κάμερες που καταγράφουν την ταχύτητα και η τροχαία άρχισε να στέλνει τα πρώτα ραβασάκια με πρόστιμα των 350 και 500 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος. Στις αντιδράσεις των πολιτών η αστυνομία απαντά ότι το αρμόδιο υπουργείο πρέπει να αλλάξει τα όρια της ταχύτητας, αλλά δεν το έχει πράξει και αυτοί κάνουν τη… δουλειά τους στέλνοντας δεκάδες κλήσεις για παραβίαση του ορίου ταχύτητας σε ένα κλειστό οδικό άξονα. Άλλα μάλλον μας δουλεύουν.
Μια ομάδα πολιτών του Ηρακλείου έκαναν με τα οχήματά τους τη συγκεκριμένη διαδρομή τηρώντας τα όρια ταχύτητας, καταγράφοντας τραγελαφικές στιγμές από τις αντιδράσεις άλλων οδηγών.
Το κομμάτι του σύγχρονου οδικού άξονα έχει γίνει πλέον εξαιρετικά επικίνδυνο αφού οι οδηγοί πηγαίνουν σιγά, άλλοι που δε γνωρίζουν ακόμη το μέγεθος του παραλογισμού αντιδρούν, και δεν είναι μακριά ο καιρός που θα θρηνήσουμε θύματα. Μέχρι τότε το αρμόδιο υπουργείο δεν πρόκειται να κάνει τίποτα και η αστυνομία λειτουργώντας με καθαρά εισπρακτική πρακτική, θα χρεώνει υπέρογκα πρόστιμα άνευ λόγου. Διότι εάν υπήρχε λογική φυσικά και δεν θα καταγράφονταν παράβαση για 80 και 90 χιλιόμετρα ταχύτητα σε δρόμο με διαχωριστικό και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Οι πολίτες
Χαρακτηριστική είναι η επιστολή πολίτη στο candianews όπου περιγράφει πως βρέθηκε με πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος.
«Είμαι ένας από τους 1,3 εκατομμύρια ανέργους που ζουν σε αυτή χώρα. Έχω σπουδάσει Μηχανολόγος -Μηχανικός. Είμαι 31 χρόνων, πάνω στη πιο παραγωγική ηλικία του ανθρώπου. Άρχισα να δουλεύω το 2008 και με απέλυσαν το 2012. Όταν απολύθηκα ο μισθός μου ήταν τόσο χαμηλός, που όταν άρχισα να παίρνω το επίδομα ανεργίας μου έμεναν περισσότερα χρήματα να ξοδέψω κάθε μήνα, αν υπολογίσουμε και τα έξοδα μετακίνησης και την φορολογία.
Από τότε κάνω δουλειές του ποδαριού για να ζήσω αξιοπρεπώς. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα κάποιο μέσον για να βρω εργασία, ούτε καν στο στρατό. Προσπαθώ ό,τι κάνω να το κάνω με την αξία μου. Μέχρι στιγμής τα καταφέρνω, αλλά με πολύ κόπο σε σχέση με την ανταμοιβή μου.
Αποφάσισα να γράψω αυτο το άρθρο για να εκφράσω την απογοήτευση μου για τον τρόπο που λειτουργεί αυτή η χώρα. Αφορμή είναι μια κλήση της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα (94χλμ/ώρα) επιστρέφοντας από το μεροκάματο στις 5 τα ξημερώματα. Το πρόστιμο ανέρχεται στα 350€ και το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο ήταν 60 χλμ/ώρα. Επίσης μου αφαιρούν το δίπλωμα για δυο μήνες. Είναι πραγματικά αστείο αυτο που συμβαίνει στον ΒΟΑΚ με τα ραντάρ ταχύτητας. Πιστεύω ότι είναι περισσότερο επικίνδυνο, στο συγκεκριμένο σημείο, να κινείται κάποιος με ταχύτητα μικρότερη των 60χλμ/ώρα παρά να την υπερβαίνει, διότι κινδυνεύει από τους γύρω του. Αν τα ραντάρ έχουν τοποθετηθεί όπως λένε για την ασφάλεια μας, τότε οι υπεύθυνοι έχουν αποτύχει εντελώς. Η γνώμη μου είναι ότι έχουν τοποθετηθεί καθαρά για εισπρακτικούς σκοπούς.
Αν θέλουν οι υπεύθυνοι να βελτιώσουν όπως λένε την οδική ασφάλεια τότε πρέπει να ξεκινήσουν από την παιδεία. Να βάλουν τους αστυνομικούς να αφήσουν τις καφετέριες και τις άδειες τις οποίες πληρώνουμε εμείς και να πηγαίνουν στα σχολεία να διδάσκουν οδική ασφάλεια. Πρέπει να καταλάβουν ποιες είναι οι ευθύνες που έχουν σε αυτή την κοινωνία. Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι πολύ πιο ικανοί από αυτούς που έχουν καταλάβει αυτές τις θέσεις και αυτοί οι άνθρωποι είναι άνεργοι ή έχουν βγει στο εξωτερικό γιατί αυτή η χώρα τους καταστρέφει».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.