Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ...

 Για κάθε ευρώ διαφήμισης εξάγουμε δύο ευρώ ελαιολάδου
Από τα πιο ακριβά και λιγότερο αποδοτικά προγράμματα προώθησης ελαιολάδου αποδεικνύεται ότι «τρέχει» η Ελλάδα την τελευταία πενταετία για τις εξαγωγές του τυποποιημένου ελαιολάδου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, έχουν υλοποιηθεί προγράμματα 15,3 εκατ. ευρώ και την περίοδο 2007-2012 έχουν αυξηθεί οι εξαγωγές κατά 10% ή από 262 εκατ. ευρώ σε 289 εκατ. ευρώ.Δηλαδή με 15,3 εκατ. ευρώ που επενδύσαμε σε διαφήμιση και προώθηση του προϊόντος, αυξήσαμε τις εξαγωγές μας κατά μόλις 27 εκατ. ευρώ!
www.agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.