Οδηγίες για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρονται στους πολίτες οι εφοριακοί υπάλληλοι έδωσε την Τετάρτη η Ομάδα Καταπολέμησης Διαφθοράς του υπουργείου Οικονομικών. Στον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας, περιγράφονται οι θεμελιώδεις αρχές που αποτελούν «τη βασική πυξίδα για κάθε ενέργεια» των εφοριακών υπαλλήλων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το εγχειρίδιο:
• Το φακελάκι αποτελεί άγνωστη λέξη.
• Οι πολίτες αντιμετωπίζονται με ευγένεια και σε καμία περίπτωση δεν ανεβοκατεβαίνουν όλους τους ορόφους για να εξυπηρετηθούν.
• Δεν δίνεται προτεραιότητα σε υποθέσεις έπειτα από έξωθεν ή οίκοθεν παρέμβαση. Το οποιοδήποτε λάθος που θίγει δικαιώματα κάποιου πολίτη διορθώνεται αμέσως, ενώ η συνέπεια στις απαντήσεις έναντι αιτημάτων πολιτών - γραπτώς, τηλεφωνικώς ή αυτοπροσώπως - αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αρχή......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.