Το ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης κοινοποίησε σχετικό έγγραφο στους αντιπεριφερειάρχες Χανίων και Ρεθύμνου, στους δημάρχους των δύο νομών, αλλά και στον Σύλλογο Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης «Ο Άγιος Χριστόφορος», ζητώντας τους να ενημερώσουν τον εξωτερικό συνεργάτης που έχει οριστεί από τον φορέα για την επικαιροποίηση των στάσεων σε όλο το οδικό δίκτυο, επαρχιακό και εθνικό.....και τελειώνει το έγγραφο
"Όπως είναι κατανοητό η εταιρεία «ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου ΑΕ» μέχρι την έκδοση των απαραίτητων Διοικητικών πράξεων κατάργησης ή καθορισμού στάσεων Λεωφορείων από τους Δήμους και τις Περιφερειακές ενότητες σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, έχει υποχρέωση τα Λεωφορεία του ΚΤΕΛ να πραγματοποιούν «στάση επιβίβαση – αποβίβασης» στα μέχρι σήμερα καθορισμένα σημεία «στάσης Λεωφορείου», τα οποία έχουν καθοριστεί μετά από υποδείξεις των αρμόδιων υπηρεσιών και τοπικών κοινωνιών από το 1974 και μέχρι σήμερα, ώστε να μην υπάρξει αναστάτωση στην απρόσκοπτη τακτική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων – επισκεπτών – Τουριστών της Κρήτης."
Απλά πράγματα δηλαδή....οι στάσεις είναι νόμιμες ή παράνομες ανάλογα των περιπτώσεων και όπως μας συμφέρει...
Από το έγγραφο που έφτασε στον δήμο μας, αλλά και σε άλλους δήμους και ζητούσε το ΚΤΕΛ την επικαιροποίηση και τη χωροθέτηση νέων στάσεων λεωφορείων... συμπεραίνουμε ότι η δημοτική αρχή ήξερε, αλλά ... ξέχασε να ενημερώσει το Δ.Σ.
Φυσικά για του λόγου το αληθές μην νομίσετε ότι το παραπάνω έγγραφο έγινε ειδικά για την περίπτωση μας...απλά μας το φέρανε για να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται....το έγγραφο έγινε επειδή ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης «Ο Άγιος Χριστόφορος» έκανε επίσημη καταγγελία για τις στάσεις στον Β.Ο.Α.Κ μετά από το θανατηφόρο τροχαίο που έγινε στο 31ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Χανίων - Ρεθύμνης όταν επιβάτης του υπεραστικού λεωφορείου αποβιβάστηκε σε “παράνομη” στάση και παρασύρθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.
ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΖΑΝΑΚΑΚΗ 1959 ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ |
"Όπως είναι κατανοητό η εταιρεία «ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου ΑΕ» μέχρι την έκδοση των απαραίτητων Διοικητικών πράξεων κατάργησης ή καθορισμού στάσεων Λεωφορείων από τους Δήμους και τις Περιφερειακές ενότητες σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, έχει υποχρέωση τα Λεωφορεία του ΚΤΕΛ να πραγματοποιούν «στάση επιβίβαση – αποβίβασης» στα μέχρι σήμερα καθορισμένα σημεία «στάσης Λεωφορείου», τα οποία έχουν καθοριστεί μετά από υποδείξεις των αρμόδιων υπηρεσιών και τοπικών κοινωνιών από το 1974 και μέχρι σήμερα, ώστε να μην υπάρξει αναστάτωση στην απρόσκοπτη τακτική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων – επισκεπτών – Τουριστών της Κρήτης."
Απλά πράγματα δηλαδή....οι στάσεις είναι νόμιμες ή παράνομες ανάλογα των περιπτώσεων και όπως μας συμφέρει...
Από το έγγραφο που έφτασε στον δήμο μας, αλλά και σε άλλους δήμους και ζητούσε το ΚΤΕΛ την επικαιροποίηση και τη χωροθέτηση νέων στάσεων λεωφορείων... συμπεραίνουμε ότι η δημοτική αρχή ήξερε, αλλά ... ξέχασε να ενημερώσει το Δ.Σ.
Φυσικά για του λόγου το αληθές μην νομίσετε ότι το παραπάνω έγγραφο έγινε ειδικά για την περίπτωση μας...απλά μας το φέρανε για να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται....το έγγραφο έγινε επειδή ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης «Ο Άγιος Χριστόφορος» έκανε επίσημη καταγγελία για τις στάσεις στον Β.Ο.Α.Κ μετά από το θανατηφόρο τροχαίο που έγινε στο 31ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Χανίων - Ρεθύμνης όταν επιβάτης του υπεραστικού λεωφορείου αποβιβάστηκε σε “παράνομη” στάση και παρασύρθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.