Μείωση του λειτουργικού κόστους του Υπουργείου μέσω της συνένωσης υπηρεσιών, νομοσχέδιο για τον θαλάσσιο τουρισμό και καταπολέμηση της πειρατείας εξήγγειλε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Άδωνις Γεωργιάδης. Φυσικά για τις άγονες γραμμές δεν είπε τίποτα μιας και ξέρει που πάει και πως πάει το χρήμα....για να δούμε τι θα πει τις επόμενες μέρες μιας και θα πρέπει να ανανεωθούν κάποιες;
Το κράτος θα κληθεί εκ του υστερήματος του μνημονίου και τον υπό διαμόρφωση προϋπολογισμό του 2012 να επιδοτήσει τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με μόλις 1,2 δισ. ευρώ!
Συνολικά 35 άγονες γραμμές είναι στον αέρα, εκ των οποίων οι 22 αφορούν στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών και οι υπόλοιπες 13 τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Ελλοχεύει ο κίνδυνος για ένα κονδύλι ύψους μόλις 14 εκατ. ευρώ να μείνουν νησιά χωρίς πλοία τον χειμώνα.
Το κράτος θα κληθεί εκ του υστερήματος του μνημονίου και τον υπό διαμόρφωση προϋπολογισμό του 2012 να επιδοτήσει τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με μόλις 1,2 δισ. ευρώ!
Συνολικά 35 άγονες γραμμές είναι στον αέρα, εκ των οποίων οι 22 αφορούν στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών και οι υπόλοιπες 13 τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Ελλοχεύει ο κίνδυνος για ένα κονδύλι ύψους μόλις 14 εκατ. ευρώ να μείνουν νησιά χωρίς πλοία τον χειμώνα.
Για να καταπολεμήσει αποτελεσματικά τη πειρατεία, πρέπει να πάει εκεί που είναι οι πειρατές. Στο κόλπο του Άντεν και στην Αραβική θάλασσα. Ας κάτσει εκεί μέχρι να τους ξεκάνει…
ΑπάντησηΔιαγραφή