Ποιος μπορεί να μην θέλει την ανάπτυξη του κόλπου της Κισάμου;
Λέτε να είναι ντόπιος;
Όταν οι δήμαρχοι του κόλπου συνομιλούν μέσω εφημερίδων .. άστα Χαράλαμπε!!
Λέτε να είναι μαλωμένοι;
Ποιος ανάλαβε να ρίξει τους τόνους ανάμεσα στους δημάρχους μας;
Ποιος ανάλαβε να ρίξει τους τόνους ανάμεσα στους δημάρχους μας;
Οι Χανιώτες ! Πλάκα έχει!!
Πως μπορεί κάποιος που γεννήθηκε το 1980 να θυμάται τι έγινε το 1981;
Πως μπορεί κάποιος που γεννήθηκε το 1980 να θυμάται τι έγινε το 1981;
Λέτε να είναι δημοσιογράφος ;
Οι Αιγύπτιοι που δουλεύουν νόμιμα και με συμβάσεις ανάμεσα στις δυο χώρες (Αίγυπτο-Ελλάδα) τι σχέση έχουν με τους λαθρομετανάστες; Μάλλον πρέπει να ρωτήσουμε τον παραπάνω δημοσιογράφο!
Βέβαια πειράζει πολύ!! αν ο λαθρομετανάστης παίρνει 20 Ε μεροκάματο, αλλά κάνουμε τουμπεκί ψιλοκομμένο όταν η γενιά των 700 Ε παίρνει μόνο 31Ε και έχει και οικογένεια.
Α ρε ..δημοσιγραφάκο!!
Φυσικά σε μια δημοκρατική χώρα μόνο οι δημοσιογράφοι δεν είναι τσάμπα μάγκες όλοι οι υπόλοιποι είναι!!! Και μόνο κάτι δημοσιογραφάκια της οκάς βλέπουν ότι η λαθρομετανάστευση είναι κοινωνικό πρόβλημα, οι υπόλοιποι είμαστε στραβοί και ανίδεοι!! ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ
Γιαννη καλά του τα λες του δημοσιογραφάκου των Χ.Ν
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δώσω απαντήσεις σε κάποιες από τις απορίες του γράφοντος...
ΑπάντησηΔιαγραφή1 .Δεν γεννήθηκα το 1980 αλλά το 1974 και θυμάμαι καλά τι γίνονταν τη δεκαετία αυτή.
2. Δενξ εχώρισα τη γενιά των 700 ευρώ από τους μετανάστες. Κατά την γνώμη πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις.
3. Δεν περίμενα ομολογουμένως κάποια καλύτερη απάντηση από τον υπεύθυνο του "ήθος" του οποίου είναι γνωστό στην Κίσαμο και γενικά στο Νομό Χανίων (όπου έδρασε ως πρόεδρος της τοπικής μας ομάδας)
4. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δηλωσω δημοσιογραφάκος άλλοι έχουν το άγχος και τα κόμπλεξ να το παίξουν παράγοντες. Την δημοσιογραφική μου επάρκεια ας την κρίνουν οι αναγνώστες των "Χ.Ν." και των "Νέων"
5. Επί της ουσίας βέβαια... δεν είχε καμιά απορία ο γράφων. Τον ενοχλεί άραγε η κινητοποίηση των τοπικων φορέων για να δώσουν λύση σε ένα πρόβλημα για το οποίο ο ίδιος δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να οξύνει τη μισαλοδοξία και το φανατισμό;
6. Ευτυχώς που υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες εκείνη τη νύκτα στην Κίσαμο και μάθαμε από πρώτο χέρι τι πραγματικά συνέβει.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΣ (ας μου απαντήσει όποιος επιθυμεί με ονοματεπώνυμο όπως απάντησα και εγώ)
Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο "δημοσιογράφο" θα του θυμίσω την υπόθεση της ΕΛΣΑΣ αν δεν την θυμάται θα αναγκαστώ να του την θυμίσω! Εξάλλου δεν έγινε και μακρυά από την πόρτα του!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον..."σχολιαστή" να θυμίσω, ότι ήταν το μοναδικό περιστατικό στα 30 χρόνια...Συγκλονιστικό. Να του θυμίσω μερικές δεκάδες εγκλήματα που έχουν γίνει από ντόπιους στην περιοχή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τον ανώνυμο μπορεί να πάρει και αυτός στο σπίτι του μερικούς μετανάστες. Να κάνει και μια ανθρωπιστική πράξη, την πρώτη, στη ζωή του.
ΥΓ Ευτυχώς που η τοπική μας κοινωνία είναι μικρή και ξέρει καλά ποιός είναι ποιός. Ευτυχώς.
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ . ΠΑΤΡΙΩΤΗ!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜοναδικό περιστατικό ο βιασμός μετά φόνου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜοναδικό περιστατικό ο βιασμός της γυναίκας πριν 2 χρόνια ;
Μοναδικό περιστατικό "Τον μαχαίρωσε επειδή τον βίαζε όταν κοιμόταν!"
Φυσικά και θα έπρεπε να ντρέπεσαι να γράφεις όλα αυτά για τον τόπο που μεγάλωσες, έλα όμως να τα πεις και δημόσια !
Σε ενημερώνω βέβαια οτι ο πρώτος μελαψός που έφτασε στο Καστέλλι ήταν ο Μανόλης ένας νεαρός τυπάκος που ναυάγησε στο Καβονήσι το 1977 (μη μου πεις ότι τον θυμάσαι;)αυτός λοιπόν ο Κευλανδός λαθρομετανάστης έμεινε στην οικογένεια μας πολλά χρόνια. Αλλά μιας και έρχεσαι σαν τουρίστας στον τόπο σου μάθε οτι είμαι παντρεμένος με μετανάστρια. Εσύ θα μπορούσες;
Αν σε ενοχλεί το μπλοκ και οι απόψεις μου μην μπαίνεις!!!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!
ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ, ΑΜΗΝ....
ΑπάντησηΔιαγραφή