Ο κ. Παπακωνσταντίνου δήλωσε προχθές σχετικά με την ακρίβεια στα καύσιμα ότι:
"H φορολογία στα καύσιμα στη χώρα μας είναι χαμηλότερη από ό,τι στις άλλες χώρες της Ε.Ε και υπάρχει υποχρέωση να υπάρξει σταδιακά μία προσαρμογή, όπως έχει γίνει ήδη εν μέρει τα τελευταία χρόνια".
Δείτε τι δήλωνε ο κ. Χρυσοχοϊδης στις 13 Ιουλίου 2009:
"Ναι η Ελλάδα έχει τα ακριβότερα καύσιμα της Ευρώπης. Η Ελλάδα όχι μόνο έχει μια από τις υψηλότερες τιμές προ φόρων στα υγρά καύσιμα αλλά είναι σημαντικά ακριβότερη από το μέσο όρο των είκοσι επτά της Ευρωπαϊκής Ένωσης."
Ο κ. Χρυσοχοϊδης ανέφερε μεταξύ άλλων: «η τιμή της βενζίνης, με τη διεθνή τιμή του πετρελαίου στα ίδια ακριβώς επίπεδα με σήμερα, το Φλεβάρη ήταν 1,089 και τώρα (Αύγουστο) είναι 1,190, δηλαδή 10 λεπτά παραπάνω. Τι μεσολάβησε, λοιπόν, εδώ και 7 μήνες και πωλείται η βενζίνη 10 λεπτά παραπάνω; Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα».
Αν βέβαια επισκεφτείτε και την προσωπική σελίδα του κ. Χρυσοχοϊδη θα δείτε ότι έλεγε το 2008
"Η Ελλάδα πρέπει, αφού πρώτα προβεί σε μία εκτεταμένη μείωση τιμών αρχής γενόμενης από τα κρατικά τιμολόγια και τις παρεμφερείς αγορές, να παρέμβει στους κρίκους της πληθωριστικής αλυσίδας, δηλαδή στα διαρθρωτικά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας με βασικότερο όλων την προβληματική λειτουργία του ανταγωνισμού.
http://www.chrisochoidis.gr/2008/07/07/ellada-o-pio-adynamos-krikos-stin-eyropaiki-agora-kaysimon
Εγώ βλέπω ότι καταρχάς δεν μπορούν να συνεννοηθούν αλλά και ότι σήμερα στην πόλη μας, και κατ΄επέκταση σε όλη την Ελλάδα, το πετρέλαιο θέρμανσης έχει 0,628 Ε και η απλή αμόλυβδη 1.194 Ε!!! Τι μεσολάβησε τελικά και δεν έπεσαν οι τιμές αλλά ανέβηκαν κι' άλλο;
Κάποιοι μας έλεγαν οτι θα τα έφτιαχναν τα πράγματα, τι μεσολάβησε και δεν κουνιέται... φύλο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.