H ιστορία με τις «άγονες» γραμμές ξεκίνησε από το 2003 που άρχισε να εφαρμόζεται ο νόμος 2832/2001 και στόχευε στην απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και την εναρμόνιση του εθνικού θεσμικού πλαισίου με τον κοινοτικό κανονισμό για τις εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές. Το 2003 για 50 «άγονες» γραμμές καταβλήθηκαν 25,2 εκατ. ευρώ, το 2004 για 50 «άγονες» γραμμές δόθηκαν 25 εκατ ευρώ, το 2005 για 55 «άγονες» γραμμές δόθηκαν 41 εκατ ευρώ, το 2006 για τον ίδιο αριθμό «άγονων» γραμμών πληρώθηκαν 45 εκατ. ευρώ, το 2007 για 84 «άγονες» γραμμές πληρώθηκαν 50 εκατ ευρώ, το 2008 για 84 «άγονες» γραμμές δόθηκαν 70 εκατ ευρώ και το 2009 για 85 «άγονες» θα δοθούν άνω των 90 εκατ. ευρώ.
Από τον Ιανουάριο 2003 έως τον Ιούλιο 2008 δαπανήθηκαν 200 εκατ. ευρώ για τις «άγονες» γραμμές.
Υ.Σ Από καλά πληροφορημένες πηγές η Attica Group έδειξε το ενδιαφέρον της στην χθεσινή συνάντηση της με τον περιφερειάρχη Κρήτης για την γραμμή Κίσαμος - Καλαμάτα.
Επιτέλους κάποιοι που βλέπουν με καλό μάτι την σύνδεση με την Πελοπόννησο ! Το ακούσατε γειτόνοι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.