Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Το πρωί είχαμε εκείνο το άπαιχτο δίδυμο στην ΝΕΤ, Λυριτζής - Οικονόμου που μας γέμισαν παραπληροφόρηση και έκλεισαν τα τηλέφωνα των φορέων της Κισάμου και το γλυκό έδεσε λίγο αργότερα διαβάζοντας τον ντόπιο Κήρυκα των Χανίων που μπορεί σε πολλά να έχει δίκιο, αλλά σε αυτό το πραγματάκι σχετικά του ότι θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι μιας και το καράβι πιάνει 4 φορές Καστέλι ...μας έκανε κουρέλια.
Βέβαια η αλήθεια θα φανεί και στο παρακάτω που γράφει ο κ. Σαραντίδης και δεν είναι παραπληροφόρηση αλλά απλά δεν είναι γνωστό σε πολλούς!
"Σε ότι αφορά στο κόστος των αποστάσεων κλπ , κλπ, συμφωνώ απολύτως πως η προσέγγιση στο λιμάνι του Ρεθύμνου θα έχει μεγαλύτερο κόστος, αλλά υπενθυμίζω πως πρόκειται για ΑΓΟΝΗ γραμμή. Και άγονη γραμμή σημαίνει πως δεν υπάρχει η ανάλογη κίνηση των επιβατών που θα καλύπτει τα έξοδα ενός πλοίου."
Μα αγαπητοί κύριοι, το Καστέλι δεν θα ήταν στην άγονη -πολύ δε περισσότερο γιατί το Ρέθυμνο- αν το λιμάνι των Αντικυθήρων πληρούσε τις προϋποθέσεις για ελλιμενισμό πλοίων. Τέλος άγονης είναι τα Αντικύθηρα και όχι το Καστέλι.
Αν όλοι καταλάβουμε αυτό και ιδιαίτερα ο υπουργός τότε το Ρέθυμνο θα φύγει από μόνο του, γιαυτό οι φωνές μας ! Το Ρέθυμνο δεν είναι πιο κοντά από το Καστέλι, αν το πλοίο δεν μπορεί να πιάσει Αντικύθηρα, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουμε;
Όσο για τα έξοδα που έχει το καράβι τώρα που κάνει στάσεις σε δυο λιμάνια της Κρήτης, μπορεί να μην έχει παραπάνω ; Τρεις ώρες πετρέλαια από δω και τρεις ώρες από κει !!!
Ήμαρτον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.