ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ: Ορίστε, κύριε Υπουργέ, έχετε δευτερολογία.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ (Υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Παίρνω την ευκαιρία να απαντήσουμε ξεκάθαρα ότι η Σαμοθράκη με την Αλεξανδρούπολη έχει αποκατασταθεί πλήρως. Υπάρχει και το πλοίο ΣΑΟΣ 2, το οποίο εκτελεί τα δρομολόγια. Βγάλαμε και διαγωνισμό για επιδοτούμενα τέσσερα δρομολόγια με την υποχρέωση του πλοιοκτήτη να κάνει έξι δρομολόγια στο διαγωνισμό της 11ης Μαρτίου. Όσον αφορά τα Κύθηρα, κάναμε τις αλλαγές τις οποίες είχαμε προαναγγείλει και θέλω εδώ να καθησυχάσω και τους πολίτες στο Καστέλι, διότι έχει δημιουργηθεί ένα θέμα χωρίς να υφίσταται. Ξέρετε ότι το Καστέλι είχε μια σύνδεση μέσω Κυθήρων-Αντικυθήρων με τον Πειραιά. Δεν πρόκειται να αλλάξει αυτή η σύνδεση. Στα Κύθηρα τα δρομολόγια έχουν βγει στο διαγωνισμό, έχει γίνει ο διαγωνισμός και έχουμε προσφορές, μάλιστα με σύγχρονα πλοία, όχι με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ με το οποίο ταλαιπωρήθηκαν αρκετά και το γνωρίζουν οι κάτοικοι και οι πολίτες που το χρησιμοποιούσαν, αλλά μ’ ένα σύγχρονο πλοίο όπως το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ που κατέθεσε προσφορά, ένα σύγχρονο πλοίο που για οχτώ χρόνια ζήτησε το δρομολόγιο και με υποχρέωση αντικατάστασής του με καινούριο πλοίο μέσα σ’ αυτήν την οκταετία. Τα δρομολόγια είναι από τον Πειραιά Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι, ένα δρομολόγιο και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι. Δύο προσεγγίσεις, λοιπόν, στο Καστέλι αντί για μια, άρα οι φίλοι μας από το Καστέλι δεν έχουν κανένα λόγο να ανησυχούν -θα το απαντήσουμε βεβαίως και στους τοπικούς φορείς και στους συναδέλφους Βουλευτές που το ζήτησαν και στη Δήμαρχο- και ένα δρομολόγιο με το ίδιο πλοίο από Πειραιά Κύθηρα-Αντικύθηρα-Ρέθυμνο. Αυτό μπήκε ως παραπάνω δρομολόγιο για τον εξής λόγο, διότι έτσι θα μπορέσει να έχει μεταφορικό έργο, άρα να συμφέρει να μπει ένα σύγχρονο και γρήγορο πλοίο, να λυθεί για πάντα το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν κυρίως τα Αντικύθηρα, διότι τα Αντικύθηρα βρίσκονται στη μέση ακριβώς του Αιγαίου με δύσκολες καιρικές συνθήκες, μ’ ένα λιμάνι που βλέπει πάνω στο βοριά που δύσκολα προσεγγίζει το μικρό πλοίο που κάνει τη Νεάπολη–Δίον-Κύθηρα.Όσον αφορά τέλος το θέμα του Σαρωνικού, είναι ένα θέμα ιδιαίτερα ευαίσθητο. Ξέρετε ότι δεν μπήκε γιατί δεν μπορεί να πάει συμβατικό πλοίο. Δεν ενδιαφέρεται, δεν έχει μεταφορικό έργο. Στην Ύδρα ευτυχώς δεν έχουμε ακόμα αυτοκίνητο και δεν πρόκειται να έχουμε ούτε μηχανάκια. Έχουμε, όμως, δύο δρομολόγια, όπως τα ζήτησαν οι Υδραίοι, με τα ταχύπλοο πλοίο με τιμές συμβατικού πλοίου. Μπορούν δηλαδή να πηγαίνουν το πρωί και να γυρίζουν το βράδυ. Δυστυχώς υπάρχει ελεύθερη δρομολόγηση. Εκεί δεν μπορεί, όπως αντιλαμβάνεσθε, να επιδοτηθεί κάποιο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Από εκεί και πέρα είναι θέμα της χρήσης του ταχυπλόου από τους Υδραίους με την τιμή του συμβατικού, τις ημέρες και τις ώρες που το ζήτησαν. Ευχαριστώ πολύ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Νεράντζης): Ευχαριστώ και εγώ. Κυρία και κύριοι συνάδελφοι, ολοκληρώθηκε η συζήτηση των επικαίρων ερωτήσεων.
Πηγή: Πρακτικά Βουλής
*
Υ.Σ Μας το έλυσαν λοιπόν το πρόβλημα, καιρός να λύσουμε και μεις το δικό μας !
Δηλ. Η επίλυση τού προβλήματος τής προβληματικότητάς μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό κι αν είναι πρόβλημα!