"Άκρα του τάφου σιωπή" υπάρχει ότι αφορά την άγονη γραμμή και μόνο κάτι σχόλια που και αυτά χρειάζονται επεξήγηση, μπορείς να βρεις πλέον στον Χανιώτικο τύπο. Διαβάζω στην στήλη "ιχνηλατώντας" των Χανιώτικων Νέων του έγκυρου δημοσιογράφου κ. Γεωργακάκη, ένα ερώτημα που κατά την γνώμη του είναι και το ζητούμενο στην ιστορία "αν η άγονη γραμμή σχετίζεται με το λιμάνι της Κισάμου;"
Φυσικά το ξαναδιάβασα για να ακριβολογούμε για να δω αν ονειρεύομαι αλλά και αν έπιασε και το ρεζουμέ της ιστορίας κάποιος που μπορεί να είναι πολύ έγκυρος δημοσιογράφος, αλλά μακρυά από την πραγματικότητα του Λιμανιού μας ή του σκεπτικού της αρπαγής της άγονης γραμμής. Το σχόλιο εν ολίγοις έγινε επειδή κάτι έγραψαν τα "Κυθηραικά Νέα" που οι άνθρωποι εκεί έχουν τα δικά τους προβλήματα που κατά πολύ οφείλονται και στην δική μας ανεύθυνη στάση (ΑΝΕΝ).
Αλλά το πρόβλημα του λιμανιού και άγονης για να το συσχετίσεις πρέπει να πας πολύ πίσω, πολύ μακρυά, τότε μόνο θα καταλάβει κάποιος το πραγματικό αλισβερίσι που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια. Φυσικά ένα καλό ρεπορτάζ θα γινόταν αν ερχόταν από δω την Κίσαμο και μάθαινε, ο οποιοσδήποτε, για το τι έγινε τα 30 χρόνια τώρα που υπάρχει λιμάνι Καβονησίου, στο λιμάνι μας.
Το λιμάνι φτιάχτηκε αγαπητέ κύριε Γεωργακάκη για να αποτελέσει πύλη εισόδου και εξόδου προς την Ευρώπη και την Πελοπόννησο.Τώρα αν κάποιοι το είδαν αυτό με κακό μάτι, μη φοβάστε έκαναν το καταστροφικό "έργο τους", αλλά και κατά τα φαινόμενα το συνεχίζουν. Κατ΄αρχάς έκλεισαν τον κύριο λιμενοβραχίονα κατά 30 μοίρες, για να μην έχουν πρόσβαση μεγάλα πλοία, μετά κάποιοι άλλοι μπάζωσαν τον ήδη ελλειπή λιμένα φτιάχνοντας πλατεία στη μέση της λιμενολεκάνης, τώρα παίρνουν την άγονη και απλά το κάνουν ένα καθώς πρέπει ψαρολίμανο και ένα καλό παργκιγκ όλων αυτών των χιλιάδων επισκεπτών που πάνε στον Μπάλο και την Γραμβούσα. Άραγε ποιοι ωφελούνται με όλα αυτά;
Πάντα είχα την απορία πως και γιατί δεν έπιασε αυτή η γραμμή Καλαμάτα - Καστέλλι, γιατί αυτή η γραμμή βγήκε έξω από τις επιδοτούμενες, γιατί δεν καθιερώθηκε από ντόπιους και μη; Ώσπου διάβασα κάποιο σχόλιο και ένα παράπονο ενός Καλαματιανού, που ρωτούσε την ΑΝΕΝ γιατί δεν έχει σταθερά δρομολόγια με την Κρήτη; Τότε κατάλαβα ότι αν δεν υπάρχει τακτικό (στάνταρ) δρομολόγιο (όπως συμβαίνει σε όλον τον κόσμο) ποιος θα θυσίαζε τόσο δρόμο και να μείνει εγκλωβισμένος στην Καλαμάτα.
Φαντάσου ένα δρομολόγιο την βδομάδα και κανείς να μην ξέρει αν το καράβι έλθει-παέι-μείνει; Μήπως όλα αυτά είναι συμπτώσεις ; Μήπως όλα αυτά τα κάναμε εμείς για να καταστρέψουμε το λιμάνι μας; Μήπως κάνουμε συνωμοσίες στον ίδιο μας τον εαυτό; Μήπως αυτομασιγωνόμαστε για την ιδέα και μόνο να κάνουμε μια ανώνυμη εταιρεία δίπλα σε μια άλλη; Κάποτε στο λιμάνι μας έπιανε ο Θησέας "Μοίρας Ferry" και το καράβι ήταν πάντα γεμάτο, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που όλα τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα περνούσαν και έφευγαν από δω, κάποτε όλο το λάδι της Κρήτης έφευγε από δω για Ιταλία, κάποτε όλο το κρασί του νομού μεταφερόταν από δω. Τι άλλαξε τελικά από την μια στιγμή στην άλλη;
Γιατί η λαϊκή βάσης εταιρεία μας βρήκε ασύμφορα τα δρομολόγια προς Καλαμάτα και Πελοπόννησο;
Όσο για το υστερόγραφο, γιατί οι Κισαμίτες θυμήθηκαν τώρα την ΑΝΕΝ και πως πάνε στην Αθήνα; Ναι πράγματι οι Κισαμίτες πάνε στον Πειραιά με την ΑΝΕΚ γιατί άλλο 8 ώρες και άλλο 15 ώρες, όμως αν θέλουν να πάνε Πελοπόννησο δεν πάνε και από την Αθήνα; Εξάλλου ξέρουμε και τον "ζήλο" που έδειξαν οι Κυθήριοι στην αγορά του σκάφους , ούτε 2000 μετοχές δεν πήραν και η άγονη ήταν για δικό τους περισσότερο σκοπό και συμφέρον.
Y.Σ Ρεπορτάζ το ίδιο ίσως και καλύτερο, θα γινόταν αν κάποιος πήγαινε και κατά Καλαμάτα μεριά!! Βέβαια πάει κανείς;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.