Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ!

Κατ’ αρχήν θέλω να πω ότι η ΑΝΕΝ δεν είναι θυγατρική εταιρεία της ΑΝΕΚ, αλλά ότι η ΑΝΕΚ έχει συμμετοχή στην ΑΝΕΝ (όπως συμμετείχε και στην ΝΕΛ). Αυτά σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, όπου η ΑΝΕΝ και η ΝΕΛ θεωρούνται «συμμετοχές σε συγγενείς εταιρείες». Ενώ ΛΑΝΕ και ΔΑΝΕ θεωρούνται θυγατρικές.
Επίσης η ΑΝΕΚ συμμετέχει με 19,36% στην ΑΝΕΝ αλλά και στο site της ΑΝΕΚ αναφέρεται ότι κατέχει 335.837 μετοχές σε σύνολο 1.734.385 μετοχών της ΑΝΕΝ (19,36%).
Σύμφωνα με το site της ΑΝΕΝ: Την 23/10/1998 υπεγράφη το καταστατικό της νέας ναυτιλιακής εταιρίας με την επωνυμία ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΟΤΟΥ και με το διακριτικό τίτλο ANEN LINES.
Σήμερα οι κύριοι μέτοχοι είναι:
• Ανώνυμος Ναυτιλιακή Εταιρία Κρήτης με 335.837 μετοχές
• Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας με 64.000 μετοχές
• Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων με 1.600 μετοχές
• Δήμος Καλαμάτας με 45.000 μετοχές
• Δήμος Κισάμου με 20.000 μετοχές
• Δήμος Κυθήρων με 1.910 μετοχές
• Εγνατία Τράπεζα με 42.000 μετοχές.
Αφού αυτοί είναι οι κύριοι μέτοχοι, σημαίνει ότι υπάρχουν και άλλες 1.200.000 περίπου μετοχές σε άλλα χέρια. Προφανώς ιδιωτών!
Συμπέρασμα.
1) Η ΑΝΕΝ δεν είναι «θυγατρική» της ΑΝΕΚ.
2) Η ΛΑΝΕ είναι θυγατρική της ΑΝΕΚ.
3) Η ΑΝΕΝ ελέγχεται «απλά» από την ΑΝΕΚ.
4) Ως και σήμερα η ΑΝΕΝ έκανε μόνο αυτήν την γραμμή μάλιστα με ένα πλοίο όλο κι όλο! Απότομα μας προέκυψε ΛΑΝΕ.
5) Οι Ρεθυμνιώτες θέλουν καράβι από το λιμάνι τους για τον Πειραιά, μήπως θα έκανε ζημιά στην ΑΝΕΚ;
6) Η ΑΝΕΚ που όλα τα σκέφτεται βάζει το ΛΑΝΕ στην γραμμή Ρέθυμνο-Κύθηρα-Πειραιάς έχει και την επιδότηση αλλά και τα Ρεθυμνιώτικα σχέδια (στόματα) υπό έλεγχο!
7) Άγονος προορισμός και τέρμα άγονης γραμμής το Ρέθεμνος; Παράξενο αλλά με αυτήν την κυβέρνηση δυνατό !
8) Όταν το ατύχημα συμβαίνει σε μια εποχή που όλοι συμφωνούν ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί το Μυρτιδιώτισσα και προσπαθεί να μπαλωθεί λίγο μετά την ολοκλήρωση των προσφορών για τις άγονες, τότε όλα μοιάζουν με ένα καλογραμμένο σενάριο. Δικαστικό, Αστυνομικό εσείς θα αποφασίσετε.
9) Ο Νομός Χανίων παρόλο που έχει 4 βουλευτές, όλοι το κατάλαβαν πολύ αργά, μόνο η βουλευτής Ρεθύμνου το ήξερε από καιρό, αλλά φυσικά λόγω και "εντοπιότητας" έκανε τουμπεκί ψιλοκομμένο
10) Η ΑΝΕΚ απούσα, δημοσίως τουλάχιστον. Λέτε να βγάλει ανακοίνωση, που μια θυγατρική της έφαγε την γραμμή από την άλλη που και σε αυτήν είχε απλά συμμετοχή;
***

Εγώ προσωπικά σε ένα συμπέρασμα μπορώ να καταλήξω:
Ότι η ΑΝΕΚ δεν ενδιαφέρεται, πλέον, για την ΑΝΕΝ. Ίσως να θέλει να απεμπλακεί από την εταιρεία, που πάει κατά διαόλου. Μπορεί να είναι και η γενικότερη πολιτική της νέας διοίκησης, η απεμπλοκή από όλες τις θυγατρικές και τις συγγενικές. Ήδη, τελείωσαν με την ΔΑΝΕ και την ΝΕΛ. Απομένουν η ΑΝΕΝ και η ΛΑΝΕ. Η ΑΝΕΝ προσάραξε άρα η ΛΑΝΕ έμεινε μόνη, ορφανή είναι και θυγατρική, άρα όσο αντέχει είναι καλοδεχούμενη.
****
Και κάτι ακόμα! Αξίζει για την ΑΝΕΚ να μπει σε διαδικασίες αντικατάστασης των πλοίων των θυγατρικών ή των συγγενών της? Κατά την γνώμη μου όχι.
Θα μου πείτε, καλά την ενδιαφέρουν οι επιδοτούμενες γραμμές? Πιθανώς όχι, αλλά και εάν την ενδιαφέρουν δεν είναι καλύτερα για την ΑΝΕΚ να τις πάρει με δικά της πλοία και όχι μέσω των γερασμένων συγγενών της ? Ούτως ή άλλως τα πλοία των συγγενών της τα έφαγαν τα ψωμιά τους, που να μπει σε διαδικασία αντικατάστασης. Μεγάλο διαχειριστικό κόστος αλλά και ειδικά όπου "λαλούν πολλά κοκόρια"!

Αυτά και ας προσέχαμε!!!!

Υ.Σ η νομαρχία οεο-οεο που είναι ;
Και μια-δυο ερωτήσεις προς του υπεύθυνους της ΑΝΕΚ!
Μήπως ξέρετε σε ποιο νομό είναι το λιμάνι της Κισάμου;
Μήπως ξέρετε ποιοι ξεκίνησαν αυτήν την άγονη γραμμή;
Μήπως ξέρετε ποιο λιμάνι είναι η πύλη εισόδου της Ιονίας οδού;
Δύσκολα σας βάζω ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.